فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری اعضای باند سارقان حرفه ای موتورسیکلت با اعتراف به 25 فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۴۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳ 30 October 2023

به گزارش تابناک قزوین، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان قزوین، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری ۲۱ محمودآباد نمونه از توابع شهرستان قزوین و با اشراف اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مدار بسته، رد پای دو سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه هر دو متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده به ۲۵ فقره سرقت موتورسیکلت با همکاری ۲ نفر دیگر و فروش موتورسیکلت‌های مسروقه اعتراف کردند که بلافاصله برای دستگیری ۲ متهم به همراه مالخر اقدام شد.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه در این زمینه ۴ نفر سارق به همراه مالخر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شده اند به شهروندان توصیه کرد برای پیشگیری از سوء استفاده سارقان و یا بروز هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی توسط افراد مخل نظم و امنیت اجتماعی هشدار‌های امنیتی و انتظامی پلیس را جدی بگیرند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار