دادستان شهرستان دیلم با صدور حکم رأی باز ۳۵ زندانی در دیلم زمینه اشتغال آنان در شرکت‌های مختلف صنعتی مستقر در شهرستان دیلم فراهم شد.
کد خبر: ۱۱۳۵۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶ 01 November 2023

به گزارش تابناک بوشهر، حجت‌الاسلام سیدحسام‌الدین حسینی ظهر امروز در نشست با با مدیرکل زندان‌های استان بوشهر، یکی از اولویت‌های دستگاه قضا را حل مشکلات خانواده‌های زندانی و توجه به معیشت آن‌ها دانست و اظهار داشت: کاهش جمعیت کیفری و توجه به اشتغال زندانیان و وضعیت معیشت خانواده‌های آنان در اولویت برنامه‌های دستگاه قضایی استان بوشهر است.

دادستان دیلم حمایت از خانواده زندانیان و رسیدگی به مشکلات آنان را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: سرکشی از زندان‌ها و رسیدگی به خانواده‌های زندانیان نیازمند که از تأکیدات رئیس کل دادگستری استان بوشهر قرار دارد در دستور کار قضات شهرستان دیلم است.

وی از آزادی ۳۵ زندانی به‌صورت رأی باز خبر داد و خاطرنشان کرد: با این مهم زمینه اشتغال این زندانیان در شرکت‌های صنعتی شهرستان دیلم فراهم شده است.

حسینی با بیان اینکه دیلم یکی از شهرستان‌های میزبان صنعت در استان بوشهر است، گفت: با فراهم شدن اشتغال ۳۵ زندانی با رأی باز علاوه بر اینکه نیروی کار شرکت‌های صنعتی در شهرستان تأمین شد دغدغه معیشت خانواده زندانیان برطرف شده است.
منبع/فارس

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار