کد خبر: ۱۱۳۵۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹ 04 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، بهروز اسکندرنیا در مجمع انتخاباتی هیأت تیراندازی استان به‌عنوان تنها کاندیدای ریاست در جمع حاضرین اظهار داشت:

استان مازندران از کمبود امکانات و تجهیزات تیراندازی رنج می‌برد.

وی با اشاره به اینکه به مدت ۶ ماه به عنوان سرپرست هیأت مشغول فعالیت هستم، افزود: یکی از اصول اصلی در هر کاری، همگرایی است و منتج به پیشرفت خواهد شد.

اسکندرنیا خاطرنشان کرد: در این مدت، برگزاری ۲۰ مسابقه سالنی اهداف ثابت، ۱۰ مسابقه اهداف پروازی، موفقیت قهرمانان این رشته در صحنه‌های آسیایی و جهانی بخشی از عملکرد هیأت بود.

سرپرست هیأت تیراندازی مازندران ادامه داد: تجهیز و تکمیل و راه‌اندازی ورزشگاه‌های مختص تیراندازی چالش امروز ما است البته در حوزه نرم‌افزاری نیز با مشکلاتی مواجه هستیم.

اسکندرنیا با اشاره به داینکه مازندران دارای پتانسیل و ظرفیت‌های فراوانی بوده و دارای استعدادهای درخشانی به‌ویژه در سنین نوجوانان است، اعلام کرد: رغبت بانوان در این رشته بسیار مطلوب بوده و مستلزم توجه ویژه است.

وی عنوان کرد: امروز ساختمان هیأت تیراندازی مازندران افتتاح می شودو قطعاً به سرعت، کمیته‌ها را راه‌اندازی و هیأت‌های شهرستانی باید رؤسای خود را تا یک‌ماه آینده معرفی کنند.

سرپرست هیأت تیراندازی مازندران مطرح کرد: تیراندازی در حوزه سرمایه انسانی کم ندارد و مشکل ما در حوزه مکان تمرین، امکانات و تجهیزات است و انتظار ما راه‌اندازی سایت تیراندازی به نام خود هر شهرستان است.

این مسئول متذکر شد: ساماندهی سالن‌ها چه در اهداف ثابت و چه در اهداف پروازی یک ضرورت بوده و می‌بایست بر اساس استانداردهای فعلی، به‌روزرسانی شوند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار