کد خبر: ۱۱۳۷۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱ 10 November 2023

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل سید مازیار حسنی مدیر عامل سازمان از برگزاری دوره آموزشی امداد و نجات و اطفای حریق در ساختمان های بلند مرتبه ویژه روسای ایستگاه ها،فرماندهان و معاونین شیفت های عملیاتی و آتش نشانان سراسر استان مازندران بصورت تئوری و عملی خبر داد.

سید_مازیار_حسنی مدیر_عامل:

 به منظور ارتقای دانش علمی و مهارت عملی آتش نشانان استان مازندران، دوره آموزشی امداد و نجات و اطفای حریق در ساختمان‌های بلند مرتبه در سازمان آتش نشانی بابل در حال برگزاریست.

 با توجه به رشد و توسعه بلند مرتبه سازی درسطح شهر و استان،وقوع آتش سوزی در ساختمان های بلند مرتبه استان و  لزوم کسب مهارتهای تخصصی مرتبط با امداد و نجات و اطفای حریق ، با بهره گیری از اساتید مجرب در سطح ملی و کشوری و مطابق با استانداردهای تعریف شده،دوره آموزشی ۸ روزه و مجزا از تاریخ  ۱۳ تا ۲۱ آبان ماه سال جاری باحضور آتش نشانان سراسر استان در بابل برنامه ریزی گردیده است.

در این دوره های آموزشی مجموعا تعداد ۱۶۰ نفر از روسا، فرماندهان و آتش نشانان سازمان آتش نشانی بابل حضور خواهند داشت و پس از پایان دوره پرسنل عملیاتی این سازمان با آموزش و تمرینات مستمر آماده خدمت رسانی بیشتر به هم استانی های عزیز و شهروندان محترم خواهند بود.

همچنین به منظور  پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار در ساختمان های بلند مرتبه و کاهش خسارات مربوط به اینگونه حوادث رعایت مواردی چون خود ایمن بودن ساختمان ها، رعایت استانداردها و اجرای آیین نامه های ساختمانی نظیر نصب سیستم های هوشمند اعلام و اطفا حریق،نصب انواع خاموش کننده های دستی در موقعیت مناسب و استاندارد و... به شهروندان و مالکان این سازه ها توصیه میگردد تا از وقوع حوادث ناگوار و صدمات جبران ناپذیر ناشی از آن جلوگیری شود.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار