مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: در راستای ارتقای پروژه‌های تفریحی و گردشگری اصفهان تعدادی از کارشناسان شرکت‌های بین‌المللی چینی سازنده ابرسازه‌های تفریحی جهان برای بررسی ابعاد اجرایی این پروژه‌ها در اصفهان حضور یافتند.
کد خبر: ۱۱۳۸۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹ 17 November 2023

سعید ساکت  با اشاره به حضور کارشناسان بین‌المللی حوزه تفریح در اصفهان اظهارداشت: شرکت توسعه سیاحتی شهرداری اصفهان به دنبال پیگیری توسعه ابرسازه‌های تفریحی نصف‌جهان وارد فصل جدیدی از اقدامات توسعه‌ای تفریح و سرگرمی شده است.

وی افزود: در مرحله کنونی مطالعات تخصصی نزدیک به 10 پروژه تفریحی و گردشگری انجام شده و در حال ورود به گام‌های عملیاتی و اجرایی‌سازی پروژه‌های تفریحی و گردشگری متناسب با وسعت آن در سطوح خرد، متوسط و کلان هستیم.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان آنکه در همین راستا کارشناسان شرکت چینی حوزه احداث و راه‌اندازی سازه‌های تفریحی طی روزهای گذشته در اصفهان حضور پیدا کردند، بیان کرد: این شرکت با سابقه قابل توجه در حوزه راه‌اندازی و توسعه ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری به دنبال پیگیری‌های مداوم صورت گرفته به همراه کارشناسان فنی اجرایی و حوزه فروش خود وارد اصفهان شده و از نقاط جانمایی شده به منظور اجرای کلان پروژه‌های تفریحی و گردشگری اصفهان بازدید کردند.

وی با اشاره به تعاملات مناسب دوسویه صورت گرفته، ادامه داد: به دنبال برگزاری جلسات مداوم فنی و تخصصی و بازدیدهای میدانی به عمل آمده از محل اجرای پروژه‌های آتی اصفهان به ویژه فاز دوم شهربازی شهر رویاها واقع در کمربندی شرق اصفهان، پیشنهادهای اولیه در قالب 2 بسته با 7 بازی در دسته بازی‌های پرهیجان، خانوادگی و انفرادی ارائه و نقطه‌گذاری اولیه متناسب با توپوگرافی و پلان موقعیت پیشنهادی ارائه شد.

ساکت دارا بودن گواهینامه‌های ساخت و تجهیز و طراحی از اتحادیه اروپا و اجرای بیش از 138 ابربازی در کشورهای مختلف و اجرای صدها پروژه در کشور چین را از شاخصه‌های این شرکت برشمرد و افزود: فرایند بررسی صلاحیت فنی و عملیاتی و تطبیق استانداردهای مالی و قراردادی توسط شرکت در حال انجام است. همچنین نقطه‌گذاری دقیق و طرح‌های سه‌بعدی مرتبط با هر پروژه طی سه هفته آتی توسط شرکت چینی ارائه خواهد شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار