ایمانیه از پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه بازسازی کتابخانه عمومی شهید دستغیب شیراز خبر داد و گفت: این کتابخانه تا دهه مبارک فجر آمده بهره‌برداری می شود.
کد خبر: ۱۱۳۸۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱ 19 November 2023

تابناک فارس به نقل از شبستان: محمد هادی ایمانیه در جریان بازدید از کتابخانه عمومی شهید دستغیب از روند بازسازی قدیمی کتابخانه عمومی، گفت: این کتابخانه جز خاطره های فرهنگی شیراز است و تمامی کسانی که در شیراز اهل معرفت و کتابخوانی هستند از این کتابخانه خاطره دارند.

استاندار فارس با بیان اینکه جای تاسف است که بازسازی این پروژه چندین سال به طول انجامید، افزود: خوشبختانه به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس از ابتدایی سال جاری بازسازی این کتابخانه رشد خوبی داشته و اکنون بنابر اعلام مدیران پروژه، بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه این کتابخانه تا دهه مبارک فجر آمده بهره‌برداری خواهد شد گفت: از همین الان باید خبر خوش این رویداد را به مردم داد.

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان فارس در ادامه تصریح کرد: درحقیقت یک حلقه‌ای میان کتاب فروشی‌ها، کتابخانه‌ها و کتابخوان ها و حامیان هر سه این گزینه قرار دارد؛ اگر هر کدام از این سه ضلع تکمیل نشود این ارتباط ناقص و کم استفاده می‌شود؛ امیدواریم همزمان بتوانیم هر سه مقوله کتابفروشی، کتابخانه و کتابخوان را در فارس تقویت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار