مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: واحد یک نیروگاه گازی بمپور ایرانشهر به منظور ارتقای آمادگی برای تولید پایدار انرژی از مدار خارج شد.
کد خبر: ۱۱۴۱۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶ 03 December 2023

به گزارش «تابناک»، مرادبخش بامری گفت: واحد یک نیروگاه بمپور طبق برنامه‌ زمان‌بندی به مدت ۲۵ روز تحت تعمیرات بازدید ۴۰۰۰ rpm قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: فعالیت‌های متعددی در مدت زمان تعمیرات انجام خواهد شد که شامل بازدید سیستم ایراینتیک و تعویض فیلترهای هوای ورودی به کمپرسور، بازدید از پره‌های توربین و فیلرزنی و اندازه‌گیری مقدار مجاز لقی پره‌ها، بازدید از پره‌های کمپرسور و اندازه گیری زاویه پره‌های IGV، بازدید محفظه احتراق و تعویض نگهدارنده کاشی، بازدید از زغال‌های ژنراتور و تعویض فیلترهای تنفس ژنراتور است.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه‌‎های سیستان و بلوچستان گفت: تست باتری‌های کامان و دیزل‌های اضطراری، تست جرقه‌زن‌ها و رفع مشکلات ابزار دقیق، بازدید لاور پارت و دمپر فلپ کمپرسور و شستشوی پره‌های کمپرسور از دیگر اقداماتی است که در طول این مدت انجام خواهد شد.

 

وی ادامه داد: مهمترین رویکرد این مجموعه تولیدی در این دوره از تعمیرات ارتقای سطح آمادگی نیروگاه‌ها و تداوم خدمت‌رسانی به مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار