کد خبر: ۱۱۴۱۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶ 03 December 2023

نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان؛ با حضور آریاکوپلینگ برگزار می­شود

نمایشگاه صنعت ساختمان از جمله نمایشگاه­هایی است که قدمتی چندین ساله دارد و در ایران برگزار می‌شود. نمایشگاهی که در آن، شرکت‌های مختلفی با زمینه فعالیتی متفاوت، محصولات و خدمات خود را به نمایش می‌گذارند. با توجه به ماهیت نمایشگاه­ها، می­توان از آن­ها به عنوان فرصت­ هایی ارزشمند جهت به اشتراک گذاری دستاوردها و برقراری ارتباطات سازنده با مجموعه­ ها و افراد دیگر، استفاده کرد. از سویی، آشنایی با تازه ­ترین تغییرات و جدیدترین محصولات نیز در همین محیط­ ها فراهم است . بازدید از نمایشگاه صنعت ساختمان نیز فرصت‌های زیادی به همراه دارد؛ از یک سو، موجب آشنایی مخاطبین با شرکت‌های تولیدی و برندهای مختلف می‌شود که بازدیدکنندگان می­توانند سوالات و دغدغه‌های خود را با کارشناسان این شرکت‌ها در میان بگذارند؛ از سوی دیگر، شرکت‌های حاضر در نمایشگاه هم می‌توانند از نزدیک با رقبای خود آشنا شوند و چه بسا همکاری‌های مشترک و دوسویه در جریان همین آشنایی­ ها رقم بخور!

آریا کوپلینگ، با قدمتی بالغ بر 50 سال، به عنوان طراح و تولید کننده تجهیزات آتش نشانی اطفای حریق، همواره از نمایشگاه صنعت ساختمان استقبال به عمل آورده است. امسال نیز ، این شرکت با نمایش طیف وسیع محصولات خود در نمایشگاه صنعت در چندین شهر، از جمله اهواز، کرمان، شیراز، تبریز، تهران و غیره میزبان مخاطبان بسیاری بوده است. بازدید از غرفه محصولات آریاکوپلینگ، به دلیل تنوع محصولات تولید شده همواره مورد توجه سازندگان ساختمان‌های مسکونی و سایر افراد شرکت کننده قرار گرفته است .

در آخرین ماه از پاییز 1402، آریا کوپلینگ میزبان بازدید کنندگان نمایشگاه صنعت ساختمان در شهر اصفهان است. این رویداد در تاریخ 13  لغایت 17 آذرماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان برگزار خواهد شد. آریا کوپلینگ طراح و تولید کننده بیش از ۳۵۰ محصول مختلف حوزه ایمنی و آتش نشانی، مانند سایر مجموعه­ های شرکت کننده، پذیرای مهمانان عزیز خواهد بود.

در خصوص پیشینه مجموعه تولیدی آریا کوپلینگ و طیف محصولات آن اگر بخواهیم یک معرفی کوتاه داشته باشیم، پیش از هر چیز لازم است به این موضوع اشاره کنیم که این مجموعه در شرق تهران در حال فعالیت در حوزه طراحی و تولید تجهیزات آتش نشانی اطفا حریق (بر اساس استانداردها و الزامات ملی و بین‌المللی) است. مجموعه­ای که  محصولات متنوعی را در ۹ دسته کلی تولید می‌کند. محصولاتی که پاسخگوی نیاز ساختمان‌های شهری و صنعتی به تجهیزات ایمنی و آتش نشانی هستند و درهمین راستا طراحی و تولید می­شوند و شامل خانواده محصولات ذیل هستند:

  • انواع جعبه آتش نشانی
  • انواع هوزریل استاندارد آتش نشانی
  • سامانه شیلنگ برزنتی
  • انواع اتصالات آلمانی
  • انواع اتصالات انگلیسی
  • انواع خاموش کننده دستی (کپسول آتش نشانی پودری)
  • انواع نازل‌ها
  • انواع شیرهای آتش نشانی
  • انواع اسپرینکلرهای آتش نشانی

۳۵۰ محصول مختلف که در ۹ خانواده محصول جا گرفته‌اند که باعث شده‌اند از حیث تنوع، این شرکت در میان تولید کنندگان ایرانی تجهیزات آتش نشانی اطفای حریق، بدون رقیب باقی بماند.

تجربه نشان می­دهد که محصولات استاندارد آریا کوپلینگ، پاسخگوی نیاز شما به بحث ایمنی در برابر حریق خواهد بود، بنابراین بازدید از غرفه محصولات این مجموعه را به کسانی که در حوزه صنعت ساختمان فعالیت می‌کنید، توصیه می‌کنیم. به عنوان مثال، جعبه‌های آتش نشانی دکوراتیو آریا کوپلینگ در چندین نمایشگاه اخیر توانسته است نظر بسیاری از سازندگان را به خود جلب کند. این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی است تا شما عزیزان که در حوزه صنعت ساختمان در استان اصفهان فعالیت می‌کنید، از نزدیک با محصولات آریا کوپلینگ آشنا شوید و با کارشناسان بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش این شرکت به صورت مستقیم صحبت نمایید.

علاوه بر آن، صنعتگران نیز می‌توانند بسیاری از نیازهای خود را در غرفه آریا کوپلینگ بیابند. همچنین از پرسنل آتش نشانی اصفهان نیز دعوت می‌کنیم با مراجعه به غرفه آریاکوپلینگ از محصولات منحصر به فردی که صرفاً برای عملیات اطفای حریق طراحی شده است، بازدید نمایند. به عنوان مثال، سلار نازل که برای نخستین بار توسط شرکت آریاکوپلینگ طراحی و تولید شد، جهت اطفای حریق زیر زمین بسیار برای آتش نشانان و نیروهای عملیاتی کاربردی خواهد بود. لذا این عزیزان هم می‌توانند با بازدید از غرفه آریا، با این محصول و محصولات بدیع دیگر آشنا شوند و در خصوص مسائل فنی و عملکردی این محصولات با تیم فنی اعزامی به نمایشگاه به گفتگو بپردازند.

در نمایشگاه صنعت و ساختمان اصفهان، در سالن C ، غرفه C101 منتظر دیدار شما هستیم.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار