۱۶ مدرسه خیر ساز امروز با حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به‌صورت همزمان در منطقه محروم پشتکوه فریدونشهر افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۲۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶ 07 December 2023

 رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در جلسه خیرین مدرسه ساز استان با بیان اینکه رسیدگی به امور خیرین مدرسه ساز در اولویت امور قرار می‌گیرد گفت: معتقد هستیم باید توجه ویژه‌ای به اعتبارات استان فرهنگی و نخبه پرور اصفهان در سطح ملی شود.
حمیدرضا خان محمدی با اشاره به اینکه مولدسازی به معنای تبدیل شدن املاک و دارایی‌ها به احسن است، افزود: در استان اصفهان بسته رونقی با عنوان طرح‌های مولدسازی آموزش و پرورش و ساخت و نوسازی مدارس، تدوین و مصوب شود.


وی گفت: همچنین مولدسازی اموال آموزش و پرورش در استان بایدسرعت بگیرد و از فرصت‌های استثنایی که قانون آن را در نظر گرفته استفاده شود.
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور افزود: در این راستا مجوزات لازم در سطح ملی را شخصاً کسب خواهم کرد تا با بهره‌مندی از فرصت مولدسازی به یاری خیرین مدرسه ساز استان اصفهان بشتابیم.
استاندار اصفهان هم در این جلسه گفت: باید در ترویج فرهنگ مدرسه سازی، قدردان خیرین باشیم و بابت نگاه ویژه و ارزشمندی که به امر ساخت مدرسه دارند به آنان تبریک بگوییم.


سیدرضا مرتضوی افزود: مدارس به عنوان پایگاه‌های تغییر و تحول انسان‌ها بسیار ارزشمند و مقدس هستند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به افتتاح ۱۶ مدرسه خیر ساز به‌صورت همزمان در منطقه محروم پشتکوه فریدونشهر گفت: این طرح‌ها به همت خیران و همراهی ویژه مجمع خیرین مدرسه ساز و مشارکت دولت سیزدهم آماده بهره برداری شده است.
محمد رضا ابراهیمی افزود: این طرح‌ها در مجموع بیش از ۲۷۰۰ متر زیربنا دارند و برای احداث آن‌ها بیش از ۳۴۰ میلیون ریال از اعتبارات دولتی و به همین میزان نیز از کمک‌های خیران هزینه شده است.


فرماندار شهرستان فریدونشهر نیز در این نشست، گفت: دو مدرسه که امروز در منطقه محروم پشتکوه فریدونشهر افتتاح می‌شود در کمتر از سه ماه ساخته و تکمیل شده است.
محمدجواد صفا افزود: هدف عدالت آموزشی در شهرستان است، به لطف خداوند و با تلاش خیرین امروز در دو روستا که آخرین روستا‌های پشتکوه دوم فریدونشهر هستند مدارسی نوین و مجهز افتتاح می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار