مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: روزانه ۱۱ میلیون مترمکعب گاز در کردستان مصرف می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۳۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳ 13 December 2023

به گزارش تابناک کردستان، احمد فعله‌گری پیش از ظهر امروز در کارگروه مدیریت بحران انرژی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: بیش از ۹۹.۷ درصد جمعیت شهری و روستایی کردستان زیر پوشش خدمات شرکت گاز قرار دارند.

به گفته وی، در حال حاضر ۶۱۶ هزار و ۳۱۵ مشترک در بخش‌های مختلف خانگی، صنعتی، اداری و عمومی از خدمات شرکت گاز کردستان برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه ۴۴۴ هزار و ۶۱۶ مورد از مشترکین این شرکت را مشترکین شهری و ۱۷۲ هزار و ۸۷ مورد مشترکین روستایی هستند، اذعان کرد: طی سال‌جاری در مجموع ۱۵ هزار و ۹۸۷ مشترک به تعداد مشترکان گاز استان اضافه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان اذعان کرد: روزانه ۱۱ میلیون مترمکعب گاز در استان مصرف می‌شود و براساس آمار موجود از ابتدای امسال تاکنون ۲ میلیارد و ۲۷۶ میلیون گاز طبیعی مصرف شده است.

فعله‌گری خاطرنشان کرد: ۴۲ درصد گاز مصرفی استان مربوط به نیروگاه‌ها بوده و تمام واحد‌های صنعتی و تولیدی از گاز طبیعی به عنوان انرژی اول استفاده می‌کنند.

وی گفت: ۴۷ درصد مشترکان استان کم مصرف، ۴۰ درصد مصرف متوسط و ۱.۳ درصد بد مصرف و مابقی پرمصرف هستند.

فعله‌گری گفت: رعایت دمای رفاه ۱۸ تا ۲۱ درجه است که استفاده از لباس ضخیم در منزل، تنظیم پکیج روی دمای ۵۰ تا ۵۵ درجه، استفاده از نور خورشید در روز‌های آفتابی به جای استفاده از وسایل گرمازا و بسته بودن دریچه کولر، در کاهش مصرف گاز بسیار مؤثر است.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار