مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان دشتی گفت: در سال تحصیلی ۱۴۰۲ _ ۱۴۰۱ در سطح شهرستان دشتی، در مجموع تعداد ۱۳۵ نفر جذب کلاس‌های سوادآموزی شده‌اند
کد خبر: ۱۱۴۵۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶ 24 December 2023

به گزارش تابناک بوشهر، عبدالمهدی شریف‌نژاد مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان دشتی عصر امروز به‌مناسبت آغاز هفته سوادآموزی در گفتگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: در سال تحصیلی ۱۴۰۲ _ ۱۴۰۱ در سطح شهرستان دشتی، در مجموع تعداد ۱۳۵ نفر جذب کلاس‌های سوادآموزی شده‌اند که از این تعداد ۴۷ نفر در دوره مقدماتی سوادآموزی، ۵۱ نفر در دوره تحکیم و ۳۷ نفر نیز در دوره انتقال شرکت کرده‌اند.

وی به آمار سهمیه سوادآموزی شهرستان دشتی در سال تحصیلی ۱۴۰۲ _ ۱۴۰۱ اشاره کرد و افزود: ۹۰ نفر دوره مقدماتی سوادآموزی، ۸۰ نفر دوره تحکیم و ۹۰ نفر نیز دوره انتقال است، که در مجموع تعداد ۲۶۰ نفر سهمیه سوادآموزی شهرستان است.

شریف‌نژاد با اشاره به اینکه تعداد ۱۰ نفر آموزش‌دهنده در سطح شهرستان دشتی مشغول فعالیت هستند، بیان کرد: براساس روزشمار هفته سوادآموزی، در روز جمعه مسوولین، کارکنان، آموزش‌دهنده‌ها و سوادآموزان آموزش‌وپرورش شهرستان دشتی با حضور در جایگاه نماز‌جمعه و شرکت در آیین عبادی و سیاسی نماز‌جمعه هفته سوادآموزی را گرامی داشتند.

مدیر آموزش‌و‌پرورش شهرستان دشتی اضافه کرد: هماهنگی با ائمه‌جماعات مساجد جهت پرداختن به مسائل سواد و سوادآموزی، برگزاری آیین تجلیل از فعالان و کارشناسان سابق سوادآموزی و دستگاه‌های برتر در زمینه همکاری‌های بین‌بخشی، بازدید سوادآموزان از کتابخانه‌های عمومی، اجرای مسابقه پرسش مهر ریاست جمهوری، بازدید مسوولین از طرح‌ها و برنامه‌ها و کلاس‌های سوادآموزی، دیدار با فرماندار دشتی و حضور کارشناس سوادآموزی و آموزش‌دهندگان سوادآموزی در گلزار شهدا و احترام به مقام والای شهدای عزیز و ... نیز از دیگر برنامه‌های گرامی‌داشت هفته سوادآموزی در شهرستان دشتی است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار