شهرداری ارومیه در پانزدهمین هفته لیگ برتر والیبال مردان موفق به شکست سه بر یک صدرنشین شد.
کد خبر: ۱۱۴۸۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸ 10 January 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،  هفته دوم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه ۲۰ دی) با هفت دیدار در شهر‌های اردکان، گنبد، رفسنجان، سیرجان، گرگان، اصفهان و تهران پیگیری شد.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان که با ۱۳ برد و ۳۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و صدرنشینی خود را نیز به مدت چهار هفته تضمین کرده است، این هفته در بازی خانگی به مصاف شهرداری ارومیه رفت.

فولادی‌ها در این دیدار سه بر یک مغلوب نماینده ارومیه شدند تا دومین شکست فصل خود را تجربه کنند و شهرداری ارومیه نیز مانند همنام گنبدی خود شگفتی ساز هفته پانزدهم شد.

شهرداری ارومیه در ست نخست ۲۵ بر ۱۹ مغلوب میزبان شد، اما در سه ست بعدی به ترتیب با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسید تا ششمین برد خود را جشن بگیرند و ۱۶ امتیازی شوند.

بدین ترتیب شهرداری ارومیه که در دیدار رفت مرحله مقدماتی جام سی‌وهفتم مغلوب فولاد سیرجان شده بود، در این مسابقه جبران کرد و به پیروزی رسید.

ابراهیم عشقدوست، محمد حسین شفقی، کیوان عابدزاده و امید فولادی‌وندا به ترتیب به عنوان نماینده سازمان لیگ، ناظر فنی و داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

مدت این مسابقه ۱۲۲ دقیقه بود که سه هزار و ۶۰۰ تماشاگر داشت و در ست چهارم آرمین تشکری از ارومیه و محمدطاهر وادی از فولاد سیرجان کارت زرد دریافت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار