سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌‎ای استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳ میلیون و ۸۴۲ هزار و ۸۲ نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابه‌جا شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۴۹۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵ 15 January 2024

به گزارش تابناک بوشهر، عباس فرامرزی سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌‎ای استان بوشهر، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳ میلیون و ۸۴۲ هزار و ۸۲ نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابه‌جا شده‌اند که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۵ درصد بیشتر است.

وی افزود: جابه‌جایی مسافران طی این مدت در قالب ۳۰۱ هزار و ۹۳ سفر (سرویس) بوده که در مقایسه با همین بازه طی سال قبل ۶۹ درصد افزایش دارد.

فرامرزی با بیان اینکه عمده مقصد سفر‌ها با ناوگان حمل و نقل عمومی این استان به فارس، خوزستان و تهران بوده است، اضافه کرد: در سفر‌های درون استانی نیز بیشترین مسافر به مقصد جم و کمترین هم مربوط به دیلم است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر اضافه کرد: در سال‎ جاری ۷۱ درصد مسافران با اتوبوس، ۲۷.۵ درصد توسط مینی‌بوس و ۱.۵ درصد با سواری کرایه‌‎ای جابه‌جا شدند.

به گفته این مقام مسوول، ۵۱ درصد بلیت‎‌های اتوبوس برون‌شهری در استان بوشهر به ‎صورت اینترنتی خریداری شده است.

فرامرزی با اشاره به فعالیت ۴۱ شرکت حمل و نقل مسافربری در استان، تصریح کرد: هم اینک ۶ پایانه مسافربری و هزار و ۵۸۴ راننده در حال ارائه خدمات به مسافرین در استان هستند.

وی یادآور شد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از شرکت‌های مسافربری یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا نسبت به شکایت آن‎ها در کمیسیون‌‎های تخلفات رسیدگی شود.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار