معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی آذربایجان غربی، از اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌ های اجتماعی با همکاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۹۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷ 17 January 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سرهنگ حیدر بابائی با اشاره به اینکه این طرح در اجرای برنامه های شورای اجتماعی کشور با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه به مرحله اجرا در می آید.

وی اظهار داشت: پلیس در نظر دارد با اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی از جمله برگزاری کلاس‌های آگاه سازی و آموزشی چهره به چهره پیشگیری از اعتیاد،ارائه خدمات مشاوره و مددکاری در مناطق حاشیه نشین و مناطق در معرض جرم و مناطقی که بیشترین فراوانی جرم را در سطح استان دارند سعی در کنترل و کاهش جرم در جامعه دارد.

وی با بیان اینکه پلیس بر این باور است که با آگاه سازی افراد و تغییر در شیوه‌های رفتاری آرام آرام آسیب‌های فردی کاهش می‌یابد، گفت: موضوعات خشونت، نزاع، راهکارهای پیشگیری از طلاق و آسیب شناسی اعتیاد از اهم برنامه‌های پلیس در اجرای این طرح است.

معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی در جامعه مستلزم هماهنگی و مشارکت آحاد جامعه است، تصریح کرد: از همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها و سازمان‌های خدمات رسان و مردم نهاد و شهروندانی که می‌توانند با پلیس در جهت کاهش آسیب در جامعه موثر باشند استقبال می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار