رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: رسیدگی‌ها در شعب دادگاه انقلاب اصفهان همتراز با معیار‌ها و استاندارد‌های دستگاه قضایی کشوراست.
کد خبر: ۱۱۴۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹ 17 January 2024

حجت‌الاسلام و المسلمین جعفری در بازدید سرزده از مجتمع قضایی شهید لاجوردی اصفهان افزود: مهمترین مشکل در این مجموعه نامناسب بودن فضای اداری است که با تلاش‌های صورت گرفته؛ انتظار می‌رود در سال آینده با بهره‌برداری از مجتمع بزرگ قضایی اصفهان این مشکل تا حدود زیادی برطرف شود.
وی در خصوص وضعیت رسیدگی به پرونده‌ها در شعب دادسرا و دادگاه انقلاب مستقر در این مجتمع گفت: با توجه به آمار ورودی پرونده به شعب دادسرا و دادگاه انقلاب اصفهان و استفاده از تعداد متناسب نیروی اداری و قضات با تجربه و انقلابی، در این مجتمع شاهد اطاله دادرسی نیستیم.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان افزود: همچنین احکام صادره نیز با سرعت و دقت مناسبی اجرا می‌شود و از این رو عملکرد مجتمع قضایی انقلاب اصفهان در رسیدگی به پرونده‌ها را می‌توان در مقایسه با معیار‌ها و استاندارد‌های دستگاه قضایی کشور در امر رسیدگی مطلوب ارزیابی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری در این بازدید به صورت چهره به چهره با كاركنان و مراجعان ملاقات و به بررسي مشكلات مربوط به اين مجتمع پرداخت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار