معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: عملکرد طوایف سیستان و بلوچستان در حوزه انتخابات بسیار مطلوب است.
کد خبر: ۱۱۵۲۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱ 04 February 2024

رضا شریفی عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان گفت: به طور مستمر در جلسات شورای اطلاع‌رسانی و شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کردیم که هر توسعه‌ای مستلزم دو بعد سخت افزاری و نرم افزاری است.

وی افزود: در برخی از حوزه‌های سخت افزاری اقدامات خوب و بی نظیری انجام شده است، اما باید به بُعد نرم افزاری فرایند توسعه نیز توجه شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه باید در جنگ روایت‌ها از ابزار رسانه‌ای جهت اقناع افکار عمومی استفاده شود، افزود: به جهت تبیین خدمات نظام اسلامی به مردم، باید تمامی پروژه‌های عمرانی دارای پیوست های اجتماعی، فرهنگی و رسانه‌ای باشند.

وی بیان کرد: خوشبختانه در حوزه شاخص‌های توسعه ای این استان، دارای معدل بالایی هستیم، لذا باید تلاش کنیم تا همواره اقناع‌سازی لازم در دهک‌های میانی نیز به خوبی انجام شود.

شریفی گفت: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با استفاده از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای از جمله شوراهای اطلاع رسانی و روابط عمومی‌ها؛ روایت‌گری جامع و کاملی از خدمات ارزشمند نظام اسلامی به مردم را داشته باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: اگر کارها درست، واقعی و به هنگام اطلاع‌رسانی شود، می‌توانیم در اقناع جامعه موفق باشیم.

وی عنوان کرد: متاسفانه عملکرد برخی از مدیران متناسب با شتاب توسعه در سیستان و بلوچستان نیست که لازم است توجه ویژه ای نسبت به آن شود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به عملکرد مطلوب طوایف سیستان و بلوچستان در حوزه انتخابات، گفت: در حوزه انتخابات نباید از لایه‌های اجتماعی عقب بمانیم؛ لذا باید به چهار رکن مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بخش انتخابات توجه داشته باشیم.

شریفی تاکید کرد: مدیران از ظرفیت رسانه ها، شورای اطلاع‌رسانی، شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی و تریبون‌های ائمه جمعه برای انعکاس دستاوردهای نظام بهره ببرند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار