مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با تاکید بر توسعه متوازن درهمه بخش‌ها بر توجه و نگاه صنعت نفت دولت سیزدهم به حوزه پیرامون تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۵۳۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳ 05 February 2024

به گزارش تابناک بوشهر، عباس غریبی مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران بعد از ظهر امروز در دیدار اعضای هیات مدیره شرکت پایانه‌های نفتی ایران با امام جمعه جزیره خارگ، اظهار داشت: شرکت پایانه‌های نفتی ایران در خارگ به‌عنوان متولی عملیات دریافت، ذخیره‌سازی و صادرات نفت کشور که دارای تاسیسات و زیرساخت‌های حیاتی شامل مخازن، خط لوله و اسکله در این جزیره است.

وی ادامه داد: نگاه مقام عالی وزارت نفت و تاکید مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران توسعه متوازن در کنار انجام ماموریت سازمانی و توجه به جامعه پیرامون صنعت است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: در وزارت نفت دولت سیزدهم این نگاه پررنگ‌تر شده است و برنامه‌های خیلی خوبی داریم که بهتر از گذشته به پیرامون توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

غریبی خاطرنشان کرد: جزیره خارگ دین بزرگی به گردن انقلاب دارد و کارکنان صنعت نفت و مردم در سه مقطع زمانی در این جزیره خوش درخشیدند، اول در مقطع پیروزی انقلاب و در سال ۵۷ که با بستن شیر‌های نفت عملا خط بطلانی بر رژیم شاهنشاهی کشیدند و برهه زمانی دوم دوران دفاع مقدس بود که علی‌رغم بمباران‌های سهمگین همین کارکنان و مردم نگذاشتند که جریان صادرات برای یک روز قطع شود و در آن شرایط اقتصادی توانستند اقتصاد کشور را حفظ و از دفاع مقدس پشتیبانی کنند و در برهه سوم دوران تحریم همه‌جانبه بود که واقعا این کارکنان توانستند خوش بدرخشند و بازمانع از قطع جریان صادرات شوند.

وی تاکید کرد: در دولت سیزدهم صادرات نفت رشد چشمگیری کرده که نشان از تولید خوب و اینکه در صادرات فعالانه و هنرمندانه اقدام شده است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار