نماینده، ولی فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل از فعالیت‌های ارزشمند دانشگاه محقق اردبیلی در سنگر تعلیم، تربیت، قرآن و فرهنگ قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۱۵۸۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹ 11 March 2024

به گزارش تابناک اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی ۲۱ اسفند در مراسم تجلیل از مقام‌آوران دانشگاه محقق اردبیلی در یازدهمین جشنواره ملی رویش با اشاره به اهمیت و فضیلت ماه مبارک رمضان، گفت: در ماه مبارک رمضان باید جشن‌های بسیار بزرگی برگزار شده و فضیلت این ماه پربرکت بر همگان تبیین شود.

وی با بیان اینکه فردی که از دانشگاه فارغ‌التحصیل می‌شود باید مالک امیال خویش باشد، افزود: طهارت نفس باید توام با تخصص باشد تا یک فرد با داشتن تخصص در خدمت جامعه و بشریت باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل با اشاره به فعالیت‌های ارزشمند دانشگاه محقق اردبیلی در سنگر تعلیم، تربیت، قرآن و فرهنگ، گفت: کسب رتبه‌های متعدد علمی و فرهنگی در دانشگاه محقق اردبیلی جای خرسندی دارد و از مسئولان این دانشگاه که زمینه را برای نشان دادن استعداد‌های دانشجویان فراهم کرده‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی به ارائه نقش اجتماعی به دانشجویان تاکید کرد و افزود: حمایت مسئولان دانشگاه از کانون‌های فرهنگی و هنری خیلی خوب است و از مسئولان می‌‎خواهم هر چقدر می‌توانند از فعالیت‌های دانشجویان حمایت کنند.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید تولیت امور به مردم سپرده شود، تاکید کرد: تنها راه‌حل مشکلات کشور تقویت بخش خصوصی است.

عباس فنی‌اصل معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی نیز ضمن قدردانی از توجه ویژه نماینده، ولی فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل به نخبگان دانشگاهی، گفت: اصل فعالیت در دانشگاه محقق اردبیلی بر مبنای مباحث فرهنگی بنا نهاده شده است و کار‌های ارزشمندی در این حوزه انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه ۲۵ کانون فرهنگی و هنری در دانشگاه محقق اردبیلی فعال است، ادامه داد: در حال حاضر ۳۲ کارگاه با موضوعات مختلف فرهنگی و هنری در دانشگاه محقق اردبیلی دایر است که دانشجویان پس از سپری کردن این کارگاه‌ها می‌توانند با مجوز و گواهی رسمی شروع به فعالیت کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه در بخش دانشجویی سه جشنواره مهم داریم، گفت: اولین جشنواره جشنواره قرآن و عترت است که امسال بعد از دو دانشگاه قم و امام صادق، بیشترین رتبه نصیب دانشگاه محقق اردبیلی شد. دومین جشنواره نیز جشنواره حرکت است که در آن نیز دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان دانشگاه برتر کشور انتخاب شد. سومین جشنواره نیز جشنواره رویش است که باز هم دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان دانشگاه برتر و کارشناس فرهنگی و هنری دانشگاه به عنوان کارشناس برتر انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، کانون شعر و ادب و کانون همیاری به عنوان کانون برگزیده، کانون هلال احمر به عنوان کانون شایسته تقدیر، اینفوگرافی کانون هلال احمر در بخش سفیر رویش حائز مقام شایسته تقدیر و سرکار خانم سولماز عادل کارشناس کانون­‌های فرهنگی و هنری به عنوان کارشناس برتر، غرفه برپا شده در جشنواره با طراحی سرکار خانم هانیه محمدی صائم و دانشجویان عضو کانون به عنوان غرفه برتر در یازدهمین جشنواره ملی رویش معرفی شده‌اند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار