معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف‌کنندگان صمت استان بوشهر گفت: از آنجایی که ستاد تنظیم بازار کشور تاکنون مجوزی در زمینه افزایش قیمت حمل و نقل صادر نکرده است، هرگونه افزایش قیمت حمل و نقل مسافر بین شهری و برون شهری غیرقانونی است.
کد خبر: ۱۱۵۸۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴ 14 March 2024

به گزارش تابناک بوشهر، احمد رجایی ظهر امروز در بررسی وضعیت قیمت حمل و نقل مسافر در پایانه‌های مسافری بوشهر با اشاره به اجرای مستمر طرح نظارتی ویژه نوروز اظهار داشت: گشت مشترک بازرسی و نظارت از ۱۰ شرکت حمل و نقل مسافر برون‌شهری در محل پایانه مسافربری بوشهر با همکاری دستگاه‌هایی نظیر تعزیرات حکومتی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اداره کل استاندارد، انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری انجام شد.

وی افزایش قیمت حمل و نقل مسافر بدون مجوز را غیرقانونی دانست و خاطرنشان کرد افزود: از آنجایی که ستاد تنظیم بازار کشور تاکنون مجوزی در زمینه افزایش قیمت حمل و نقل صادر نکرده است در همین راستا اعضای گشت مشترک بازرسی به منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی، از نحوه عرضه خدمات‌دهی به مردم نظیر نرخ فروش بلیت اتوبوس از مبدأ بوشهر به سایر نقاط کشور مورد بررسی دقیق کارشناسی قرار گرفت.

رجایی اضافه کرد: در اجرای این گشت بازرسی، از نحوه اطلاع‌رسانی نرخ فروش بلیت، ساعات حرکت و سایر موارد به مسافرین که باید از طریق تابلوی اعلان فیزیکی یا الکترونیکی در معرض دید مشتریان قرار گیرد، بازدید شد.

معاون اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اعلام کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی نظیر گران‌فروشی و ... مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش دهند. هرگونه افزایش قیمت حمل و نقل مسافر بین شهری و برون شهری بدون مجوز ستاد تنظیم بازار کشور غیرقانونی است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار