فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی دشتستان قاتل دو جوان برازجانی در کمتر از ۵ ساعت پس از وقوع جرم در یکی از بخش‌های استان همجوار دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۶۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱ 07 April 2024

به گزارش تابناک بوشهر، سردار حیدر سوسنی در بوشهر با تشریح این خبر افزود: حوالی ساعت ۵ بعداز ظهر امروز خبری به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی به سمت یک دستگاه خودروی سواری در یکی از خیابان‌های شهر برازجان واصل که ماموران سریعا به محل اعزام شدند.
وی افزود: با حضور ماموران پلیس در صحنه مشخص شد دو نفر جوان در یک دستگاه خودروی پراید مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به قتل رسیده‌اند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان و استان قرار گرفت.
سردار سوسنی در ادامه گفت: با بررسی دقیق موضوع و اقدامات پلیسی هویت قاتل در کمترین زمان ممکن شناسایی شد.
فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه در رصد لحظه به لحظه و اقدامات فنی موقعیت قاتل در یکی از بخش‌های استان همجوار شناسایی شد، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی‌های قضایی به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی قاتل را دستگیر و به پلیس آگاهی دشتستان انتقال دادند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات و بازجویی‌های صورت گرفته قاتل انگیزه ارتکاب به قتل را اختلافات قبلی با مقتولین اعلام کرد، گفت: در این رابطه یک اسلحه جنگی و خودرویی که قاتل از آن‌ها در قتل استفاده کرده بود، کشف شد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار