رئیس کمیته امداد شهرستان نکا گفت: در قالب تعمیرات کلی و جزئی مسکن مددجویان، احداث فضای جانبی شامل؛ احداث حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و لوله‌کشی گاز مجموعا تعداد ۹۳ پروژه به انجام رسیده که ۸۱ واحد برای تعمیرات و ۱۲ واحد برای احداث فضای جانبی به مبلغ ۹۱۶ میلیون تومان مساعدت بلاعوض شده است و مابقی نیز در قالب تسهیلات معوض انجام شد.
کد خبر: ۱۱۶۲۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵ 14 April 2024

به گزارش تابناک مازندران، رمضان حسینی اظهار داشت: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی ازجمله ساخت مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، ساخت فضاهای جانبی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و لوله‌کشی گاز منازل مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

 

مساعدت بیش از ۲میلیارد و ۷۸۰میلیون تومانی پروژه‌های عمرانی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد نکا  


وی افزود: بر این اساس در قالب تعمیرات کلی و جزئی مسکن مددجویان، احداث فضای جانبی شامل؛ احداث حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و لوله‌کشی گاز مجموعا تعداد ۹۳ پروژه به انجام رسیده که ۸۱ واحد برای تعمیرات و ۱۲ واحد برای احداث فضای جانبی به مبلغ ۹۱۶ میلیون تومان مساعدت بلاعوض شده است و مابقی نیز در قالب تسهیلات معوض انجام شد.


رئیس کمیته امداد نکا بیان داشت: ۳۱ واحد مسکن که، ۳۰ واحد آن مسکن روستایی و ۱ واحد آن مسکن شهری در قالب تفاهم‌نامه ۴۰ هزار واحدی با سپاه  بوده است، تحویل مددجویان در سال ۱۴۰۲ گردید.

حسینی با تشکر از مردم نیکوکار گفت: تعداد ۴۶ واحد مسکونی نیمه‌کاره در حال انجام است که نیازمند یاری و کمک خَیِّرین نیکوکار هستیم.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار