نوبخت:
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: وضعیت مناطق سیل زده شهر ایلام امشب به حالت عادی بر می‌گردد.
کد خبر: ۱۲۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰ 30 October 2015
به گزارش تابناک ایلام، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: وضعیت مناطق سیل زده شهر ایلام امشب به حالت عادی بر می‌گردد.

محمدباقر نوبخت ظهر جمعه در جلسه ستاد بحران و برنامه ریزی استان ایلام اظهار داشت: به طور قطع اینگونه حوادث در کشور اولین و آخرین نخواهند بود اما باید نسبت به ارائه خدمات در سریع ترین زمان ممکن اقدام کرد.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور بعد از اطلاع از وقوع سیل در ایلام خواستار رسیدگی جدی به وضعیت سیل زدگان شد و از ما خواست که هر چه سریع تر به ایلام سفر کنیم و به مشکلات مردم رسیدگی کنیم.

نوبخت گفت: رئیس جمهور به منظور ارزیابی از خساراتی که سیل به استان ایلام زده به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مأموریت ویژه داده در این استان حضور یابد.

معاون رئیس جمهور اظهار کرد: بازدیدی که صبح از مناطق سیل زده ایلام داشتم، نشان از از حجم بالای خسارت های وارد شده به بخش های مختلف دارد که باید هرچه سریعتر این خسارت ها برآورد و کارشناسی شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اظهار کرد: علاوه بر برآورد خسارت ها، باید نیازهای سیل زدگان شناسایی و مشکلات آنها تا قبل از امشب حل شود و وضعیت منطقه به حالت عادی برگردد که البته در این راه نیازمند همکاری خود مردم هستیم.

معاون رئیس جمهور افزود: امید دارم با همکاری دستگاه های دولتی به ویژه استانداری هرچه سریع تر برآورد خسارات سیل صورت گرفته و اعتبار لازم برای رفع آسیب های وارد شده اختصاص یابد.

وی تصریح کرد: یک ستاد مردمی برای ساماندهی مشکلات مردم نیز تشکل می شود که خدمات رسانی به مردم تسریع شود و از همدلی مردم در اصلاح زیر ساخت ها استفاده کنیم./پ

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار