فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ترویج سیره و اهداف و آرمان‌های شهدا والامقام ضامن امنیت روزافزون کشور می‌شود.
کد خبر: ۱۳۴۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰ 23 November 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، سردار جلیل بابازاده عصر امروز در یادواره 39 شهیدوالامقام بخش سبلان شهرستان سرعین که در مسجد جامع اردی‌موسی برگزار شد، اظهار داشت: در جریان 8 سال جنگ تحمیلی تمامی اقشار مختلف مردم دفاع جانانه‌ای از کیان ایران اسلامی داشته و به برکت همین اتحاد و انسجام نیروهای مردمی بود که با تکیه بر نیروی ایمان توانستیم دشمن تا بن دندان مسلح را شکست دهیم.

وی با اشاره به خاطرات 8 سال دفاع مقدس بیان کرد: شهدای والامقام با تمام توان از آب و خاک و کیان نظام دفاع کردند و در این مسیر از جان خود گذشتند تا حتی یک وجب از خاک این سرزمین به دست دشمنان و بیگانگان نیفتد که اکنون وظیفه ما بوده که در برابر این جانفشانی‌ها ادامه‌دهنده خط و سیده شهدای والامقام باشیم.

سردار بابازاده توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را قدم نهادن در مسیر شهدا دانست و گفت: با ترویج این فرهنگ است که می‌توانیم مسیر توسعه و تعالی نظام و انقلاب را هموار کنیم که انتظار می‌رود مسئولان فرهنگ و دست‌اندرکاران در این حوزه تلاش کنند تا در این زمینه اقدامات اساسی را انجام دهند چرا که با این امر می‌توانیم در افزایش بصیرت و آگاهی مردم موثر بوده و از این طریق هجمه‌های مختلف دشمنان را خنثی کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با تاکید بر برگزاری پرشور و گسترده یادواره شهدا تصریح کرد: برگزاری چنین آئین‌هایی یکی از ضرورت‌های جامعه امروزی بوده که باید در جریان برگزاری چنین یادواره‌هایی تلاش و جدیت دست‌اندرکاران بر بازگویی اهداف و آرمان‌های شهدای والامقام و ترویج فرهنگ شهادت در بین شرکت‌کنندگان باشد.

وی افزود: پیروزی جمهوری اسلامی و انقلاب نورس ایران در برابر دشمن تا بن دندان مسلح عراق خواب تمامی دشمنان نظام را آشفته کرد چرا که تجهیزات نظامی مردم ایران در جنگ تحمیلی محدود بوده اما به برکت نیروی ایمان و تبعیت و پیروی از فرامین امام راحل و رهبری و اتحاد و همبستگی بیشتر توانستند دشمنان را مایوس کنند که این امر می‌تواند در زمان حاضر نیز زمینه یاس و ناامیدی دشمنان را فراهم کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با یادآوری خاطراتی از شهدای شمالغرب کشور اظهار کرد:‌ خون شهدای والامقام این منطقه ضامن امنیت موجود است که باید قدردان خون این شهدا بوده و با ادامه راه آنها این امنیت را روز به روز تقویت کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار