در حالی که دیدار تیم والیبال کاله مازندران و شهرداری ارومیه از سری رقابت‌های لیگ والیبال مردان ایران بدون تماشاگر برگزار می‌شود اما اشتباهات داوری به گونه‌ای است که بعضا برگزارکنندگان به دلیل اشتباهات داوری خوشحال هستند که در این صحنه‌ها تماشاگران حضور ندارند.
کد خبر: ۱۳۵۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱ 26 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، غفار درخشنده ناظر فدراسیون والیبال پس از پایان بازی کاله و شهرداری ارومیه در پاسخ به این سوال که بازی بدون تماشاگر بود ولی شاهد بروز برخی حواشی بودیم اذعان کرد: خیلی خوشحالم که این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شد چرا که با این یکی دو صحنه داوری شاید باز هم شاهد جنجال تماشاگران بودیم.
درخشنده درباره اینکه آیا قطعا چنین نظری دارد که والیبال با هوادار زیباست نیز افزود: قطعا بازی با حضور تماشاگران زیبا تر است و بدون حضور هواداران بازی لذتی ندارد.
وی در پاسخ به این که آیا والیبال بدون تماشاگران را بیشتر می‌پسندد تصریح کرد: هواداران سرمایه های والیبال ما هستند ولی حضور تعداد اندکی تماشاگرنما سبب می‌شود تا حق همه ضایع شود اما باشگاه کاله گفته است که آن ها را شناسایی کرده و قرار است با خاطیان برخورد شود.
دبیر سابق فدراسیون والیبال درباره اینکه اشتباهات داوری در این بازی را قبول دارد یا خیر نیز گفت: قطعا داوری این دیدار بدون اشتباه نبود.
حمید راهجردیان داور این دیدار نیز پس از پایان بازی در مورد اینکه آیا اشتباهات خود را قبول دارد یا خیر افزود: اشتباه خاصی وجود نداشت و فقط یک صحنه در مجموع بود که داور خط توپ را داخل اعلام کرد ولی من نظرم این بود که توپ اوت شد و طبق قانون چون خودم صحنه را دیدم تشخیص دادم نظر داور خط را نپذیرم و خودم رای را اعلام کنم.
وی درباره اینکه ناظر بازی گفته است داوری کم اشتباه نبود نیز بیان کرد: خوب این نظر و دید آقای درخشنده است ولی به نظر خودم فقط همان یک صحنه بود که بنده مطمئنم رای درستی اعلام کردم.
راهجردیان در پاسخ به خبرنگار ما درباره اینکه چه نمره ای به داوری خود می‌دهد خاطر نشان کرد: من نمره هجده را به خودم می‌دهم ولی کسر دو نمره دلیلی بر اشتباهات من نیست اما معتقدم هیچ چیز مطلق و صد در صد نیست.
ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار