رییس پلیس راه استان قزوین توجه نکردن به جلو را عامل مرگ راننده پراید در قزوین اعلام کرد.
کد خبر: ۱۳۷۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳ 30 November 2015
به گزارش روز دوشنبه مرکز اطلاع رسانی ناجا، سرهنگ بهرام زینلی افزود: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در جاده قدیم قزوین - رشت، حوالی روستای آقابابا، ماموران پاسگاه کوهین بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: این حادثه که براثر بی احتیاطی راننده سواری پراید با یک دستگاه کامیون اویکو روی داده بود، راننده خودرو پراید براثر شدت جراحت های وارد شده جان خود را از دست داده بود.
این مسوول انتظامی از رانندگان خواست تا ضمن رعایت سرعت مطمئن به هنگام رانندگی، با صبر و حوصله رانندگی کرده و در طول مسیر خود رعایت فاصله طولی با خودرو مقابل را به عمل آورند.
سرهنگ زینلی اضافه کرد: ماموران پلیس راه با توقف یک دستگاه سواری پژو پارس در جاده قزوین - کرج، ضمن بررسی مدارک آن، در استعلام از وضعیت آن متوجه 87 فقره تخلف و 31 میلیون و 780 هزار ریال خلافی پرداخت نشده این خودرو شدند.
به گفته وی، بیشترین تخلف های این خودرو سرعت غیرمجاز، عبور از محل ممنوع و تجاوز به چپ اعلام شده است.
فرمانده انتظامی قزوین نیز از کشف 11 فقره سرقت با دستگیری دو سارق در این شهرستان خبر داد و گفت: سارقان دستگیر شده توسط عوامل انتظامی کلانتری های 12 بازار و 13 باهنر قزوین صورت گرفته است.
سرهنگ رضا اکبری اضافه کرد: سرقت های کشف شده در رابطه با قطعات و محتویات داخل خودرو بوده و از شهروندان درخواست می شود تا در حفظ و نگهداری اموال خود دقت لازم را داشته باشند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار