جمعی از معاونان و کارکنان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در اعتراض به عملکرد ضعیف مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تجمع کردند/نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از انتصاب‌های اخیر توسط استاندار جدید در قزوین شائبه مهندسی انتخابات توسط حامیان فتنه در این استان را مطرح کرد.
کد خبر: ۱۴۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰ 06 December 2015
تجمع کارکنان ارشاد قزوین در اعتراض به عملکرد مدیرکل
جمعی از معاونان و کارکنان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در اعتراض به عملکرد ضعیف مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، جمعی از معاونان و کارکنان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین صبح امروز در اعتراض به عملکرد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در دفتر حراست این اداره کل تجمع کردند.

در این تجمع که با حضور جمعی از کارکنان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین برگزار شد به منظور دستیابی به اهداف مشترک، طوماری تنظیم شده و در اختیار حراست این اداره گذاشته شد.
***
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس:
مهندسی انتخابات در قزوین آغاز شد 
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از انتصاب‌های اخیر توسط استاندار جدید در قزوین شائبه مهندسی انتخابات توسط حامیان فتنه در این استان را مطرح کرد.

حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی که جهت حضور در مراسم اربعین در عراق حضور دارد دقایقی پیش در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار فارس در قزوین ضمن اشاره به صحبت‌های اخیر نماینده ولی فقیه در استان قزوین در خصوص انتصابات استاندار جدید اظهار داشت: استاندار جدید قزوین در جلسه‌ای که با نمایندگان استان در وزارت کشور برگزار شد خود را اصولگرا معرفی کرد ولی انتصابات اخیر ایشان شائبه تغییرات اساسی در جهت مهندسی انتخابات آینده را در اذهان زنده کرده است.

وی افزود: استاندار جدید، خود را اصولگرا معرفی کرده است و حضور وی در مجلس نیز با همین عنوان بوده که ما نیز گمان می‌بردیم ایشان حداقل فردی معتدل باشد به همین دلیل نیز اصولگرایان پس از انتصاب ایشان از وی حمایت کردند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زمانی که روزبه استاندار سابق تودیع و استاندار جدید فریدون همتی معرفی شد با اولین انتخابش متوجه شدیم که ایشان ممکن است تحت تاثیر برخی افراد قرار گرفته باشد به همین دلیل با آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه، همچنین نمایندگان مردم استان در مجلس جلسه‌ای برگزار و حجت بر همگان تمام شد.

این نماینده مجلس تغییر و تحولات و همچنین انتصاب مدیران را حق استاندار عنوان و یادآور شد: بحثی در تغییر و تحولات نیست چرا که این موضوع از حقوق استاندار است ولی نباید نیروهای جریان تندرو و حامیان سران فتنه را که شائبه مهندسی انتخابات از سوی آنها می‌رود در سمت‌های مختلف استفاده کرد.

حسینی با اشاره به صحبت‌های نماینده ولی فقیه در مراسم تودیع و معارفه استاندار قزوین تصریح کرد: باید مراقب جریان‌های حامی فتنه در قزوین بود چرا که این استان در گذشته ظلم خان‌زاده‌ها را چشیده و امروز مردم می خواهند افرادی معتدل و نه با اهداف انتخاباتی برای خدمت به آنها مسئولیت داشته باشند.

این نماینده مجلس ضمن بیان اینکه برخی تصور می‌کنند انتصاب‌های اخیر استاندار از روی لیست حامیان فتنه در قزوین تهیه شده است، یادآور شد: مهندسی انتخابات از جمله اهداف حامیان فتنه در قزوین است که استاندار جدید نیز باید این موضوع را درک کرده و تصور اینکه این افراد پیرو وی باشند را از گوشش بیرون کند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: درخصوص انتصابات اخیر، بی‌تردید نمایندگان مجلس در این استان از وزیر کشور سئوال کرده و این موضوع را حتی با طرح سئوال از رئیس جمهور پیگیری می‌کنند و من به شخصه در این حوزه پیگیر خواهم بود چرا که افراد مومن و معتدل در این استان کنار گذاشته و اصلاح‌طلبانی تندرو که حامیان فتنه هستند در مسند قرار گرفته‌اند.

وی در پاسخ به چرای این موضوع یادآور شد: استاندار جدید قزوین زمانی نزدیک‌ترین افراد به احمدی‌نژاد بوده و انتظار نیست که امروز اصلاح‌طلبان تندرو را سرکار بیاورد چرا که این افراد حامیان فتنه و از نوچه‌های سران فتنه در قزوین هستند که در این موضوع صحبت‌های نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه قزوین می‌تواند راهگشا باشد.
***
عامل انتشار پیام های غیراخلاقی در قزوین دستگیر شد
قزوین - ایرنا - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین از دستگیری عامل انتشار پیام های غیراخلاقی در شبکه اجتماعی تلگرام خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه مرکز اطلاع رسانی ناجا، سرهنگ رضا رضایی افزود: کارشناسان پلیس فتا در پیگیری های خود در فضای مجازی و شبکه اجتماعی تلگرام متوجه شدند فردی اقدام به انتشار پیام های غیراخلاقی و تصاویر غیرمجاز می کند.

به گفته وی، کارشناسان فنی پلیس فتا بلافاصله در این رابطه پرونده ای را تشکیل و با ترفندهای پلیسی و تخصصی موفق به شناسایی و دستگیری متهم 27 ساله ای شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه متهم در ابتدا با تصور اینکه دلیلی بر مجرم بودن وی در اختیار پلیس فتا قرار ندارد، منکر موضوع اتهام خود شد، اظهار کرد: وی زمانی که با دلایل موجه پلیس روبرو گردید سرانجام لب به اعتراف گشود و به جرم خود اعتراف کرد.

سرهنگ رضایی در ادامه افزود: متهم دلیل خود از این اقدام را سرگرمی اعلام کرد و پلیس نیز وی را به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی استان قزوین نمود.

این مسوول انتظامی اضافه کرد: به شهروندان توصیه می شود از ایجاد پروفایل های غیراخلاقی و انتشار مطالب ناشایست در شبکه های اجتماعی خودداری کنند زیرا در صورت مشاهده و شناسایی افراد متخلف، به صورت قانونی با آنان برخورد می شود.
***
سرپرست تيم فوتبال كاسپين قزوين:
بارش برف بازی فوتبال كاسپین قزوین را لغو كرد

سرپرست تیم كاسپین قزوین گفت: بارش برف، بازی فوتبال كاسپین قزوین در خانه را لغو كرد.
به گزارش خبرنگار مهر، ادامه رقابت‌های فوتبال دسته دو كشور و بازی های هفته دهم تیم كاسپین قزوین در خانه، ظهر امروز یکشنبه به علت بارش برف شدید و نبود دید کافی در ورزشگاه سردار آزادگان با تیم مقاومت تهران لغو شد.

علی عسگری سرپرست تیم كاسپین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بازی دو تیم ساعت ١٤ امروز زیر بارش برف آغاز شد.

وی بابیان اینكه بازی تا دقیقه ٣٥ زیر بارش برف در جریان بود، افزود: با نظر داور و بخاطر كاهش وسعت دید، بازی لغو و به زمان دیگری موكول شد.

عسگری خاطر نشان كرد: این دیدار بین كاسپین رده هفتمی و مقاومت رده دهمی جدول در گروه سوم رقابت های دسته دو بود كه برگزار نشد و دوتیم با همین جایگاه مهیای دور برگشت می شوند.

وی بیان کرد: تیم كاسپین قوی ترین خط دفاع لیگ و ضعیف ترین خط حمله را دارد كه باید در دور برگشت تیم را در خط حمله تقویت كنیم.

سرپرست تیم كاسپین یادآور شد: تیم كاسپین در پایان هفته نهم با ١١ امتیاز و ٢ برد و ٥پنج تساوی و ٢ باخت در جایگاه هفتم گروه خود قرار دارد.

علی عسگری گفت: بازی های دور برگشت لیگ دو فوتبال كشور دی ماه پیگیری می شود.
***
ریاست شورای اسلامی شهر قزوین:
اجتماع عظیم مسلمین در امنیت کامل به رخ دنیا کشیده شد
ریاست شورای اسلامی شهر قزوین گفت: اربعین امسال با شکوه و امنیت خاصی برگزار شد، اربعینی که اجتماع عظیم مسلمین جهان را به رخ دنیا کشید.
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ فرج الله فصیحی رامندی اربعین امسال را حماسه ی عظیم مسلمین و به ویژه شیعیان سراسر جهان دانست و تأکید کرد: این اجتماع میلیونی و بزرگی که دوستداران اهل بیت (ع) در اربعین شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان آفریدند، نشاندهنده اقتدار مثال زدنی آنان در تحقق آرمانها و اهداف والایشان است.

وی با اشاره روایتی که علماء و بزرگان دین درباره امام حسین (ع) بیان کردند، افزود: تعبیری ارزشمند از شهادت ایشان وجود دارد که می گوید: "شهادت امام حسین (ع) شوری در دلها آفرید که هرگز آرام نمی گیرد" و اربعین امسال نمونه ای روشن از این واقعیت ارزشمند به شمار می آید.

ریاست شورا امنیت در اربعین امسال را نشاندهنده تلاش ویژه نیروهای ایران و عراق دانست و از دست اندرکاران برگزاری تقدیر و تشکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار