فرماندار قزوین:
فرماندار قزوین گفت: عوامل برگزاری انتخابات باید اصل بی‌طرفی را در انتخابات پیش رو رعایت کرده فقط به وظایف تعیین شده خود در قانون عمل کنند.
کد خبر: ۱۴۲۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳ 09 December 2015
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سید علی موسوی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عوامل برگزاری انتخابات باید اصل بی‌طرفی را رعایت کرده و فقط به وظیفه اداری خود که در قانون به آن تأکید شده عمل کنند تا انتخابات در نهایت صحت و سلامت برگزار شود.

وی افزود: به احدی اجازه نمی‌دهیم حتی به اندازه یک رأی به نفع و یا ضرر کسی کار کند و اگر در این زمینه تخلفی را مشاهده کنیم با شخص خاطی به طور جدی برخرود می‌کنیم و در این زمینه هیچ توجیهی قابل قبول نبوده و اغماضی هم در کار نیست.

فرماندار قزوین همچنین با اشاره به اینکه استفاده از اموال عمومی و دولتی برای تبلیغات ممنوع است عنوان کرد: در صورت مشاهده این تخلف علاوه بر برخورد با شخص خاطی، مدیرکل دستگاه اجرایی دارنده اموال باید پاسخگو باشد.

موسوی با بیان اینکه عوامل اجرایی انتخابات باید نسبت به وظایف خود اشراف کامل داشته باشند گفت: در راستای توجیه فنی عوامل اجرایی انتخابات استان قزوین، کارگاه آموزشی در روز دوشنبه برگزار و تمامی نکات لازم در مورد انتخابات و نحوه برگزاری و چگونگی کار با سامانه جامع انتخابات به آنها آموزش داده شد.

وی افزود: در این کارگاه آموزشی، 25 نفر از بخشداران و کارشناسان انتخابات و فناوری اطلاعات فرمانداری‌های حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز با سامانه جامع انتخابات آشنا شدند.

فرماندار قزوین، تشریح قانون و مراحل مختلف انتخابات از جمله صدور دستور شروع انتخابات، ثبت نام داوطلبان، تشکیل هیئت اجرایی، تجمیع آرا و انتشار آگهی نتیجه انتخابات را از جمله مباحث مطرح شده در این کارگاه آموزشی برشمرد.

موسوی تصریح کرد: تاکنون با برگزاری شش دوره آموزش عمومی، 648 نفر از کارشناسان فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان در زمینه قوانین و مقررات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری آموزش دیده‌اند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار