مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی قزوین:
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: با توجه به بارش برف در سراسر محورهای استان، در حال حاضر عملیات بازگشایی جاده های قزوین در حال اجراست.
کد خبر: ۱۴۵۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴ 16 December 2015
به گزارش خبرنگار مهر، جواد حق لطفی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان، با اشاره به بارش قابل توجه برف در سطح استان گفت: از همان ساعات آغازین این بارش ماشین آلات ما وارد محور ها شده و به صورت آماده باش کامل برای خدمت رسانی به مسافران و رانندگان و همچنین آماده نگه داشتن جاده ها تا هم اکنون مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه حرکت در گردنه ها از جمله گردنه های طالقان، بهرام آباد و قسطین لار تنها با زنجیر چرخ مجاز است، عنوان کرد: با توجه به فعالیت ماشین آلات برف روب و نمک پاش کلیه رانندگان بایستی زنجیر چرخ به همراه خود داشته باشند تا بتوتنند با ایمنی و اطمینان خاطر به سفر خود ادامه دهند.

حق لطفی، از اعزام ماشین های نمک پاش برای جلوگیری از یخ زدگی در ساعت ۵ بامداد خبر داده و ادامه داد: به یاری خدا و همکاری عوامل هلال احمر با اعزام یک دستگاه لودر وپیکاپ اداره راه و شهرسازی کوهین به مسیر حاده ساربانک ۴ خودرو به همراه ۱۰ سرنشین که در جاده گرفتار شده بودند نجات یافتند.

وی افزود: یک دستگاه خودروی وانت نیسان در آستانه ی سقوط به پرتگاه در منطقه الموت با حضور به موقع راهداران نجات یافنه و برای ادامه مسیر در محور قرار گرفت.

مدیر راهداری این اداره کل در پایان عنوان کرد: توصیه موکد ما به هم میهنان این است که علاوه بر به همراه داشتن زنجیر چرخ چگونگی بستن ان را نیز فرا گرفته و همچنین کلیه تجهیزات زمستانی خودروی خود را پیش از هرگونه سفری مورد بررسی قرار دهند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار