مسابقات سراسری پینگ پنگ کارکنان تامین اجتماعی ، از تاریخ ششم لغایت هفتم دی ماه در سالن حضرت معصومه(س) شهر خرم آباد با حضور 21 تیم برگزار وبا معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۱۵۳۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱ 29 December 2015
به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان ، مسابقات سراسری پینگ پنگ کارکنان تامین اجتماعی ، از تاریخ ششم لغایت هفتم دی ماه در سالن حضرت معصومه(س) شهر خرم آباد با حضور 21 تیم برگزار شد.

در دهمین دوره المپیاد ورزشی پینگ پنگ بانوان تامین اجتماعی کشور بیش از 90 ورزشکار از 21 تیم در خرم آباد با هم رقابت داشتند .
این مسابقات با هدف حفظ نشاط و ترویج ورزش و ارتقای سطح سلامت بانوان کارمند برگزارشد که به مدت دو روز به سبک سویت لینگ برگزارشد و شامگاه دیشب مراسم اختتامیه این دور از مسابقات با حضور مسئولان ورزشی و تامین اجتماعی استان برگزارشد.
لازم به ذکر است مسابقات ویژه بانوان ودر رده سنی آزاد برگزارشد که در پایان مسابقات نیز 4 تیم برتر معرفی شدندو به آنها لوح و جوایزی اهداشد.

درمراسم اختتامیه دکتر عزیزپور مدیر کل ورزش و جوانان لرستان، بهاروند معاون تامین اجتماعی استان، برنا مسئول برگزاری این دور از مسابقات ، جمال شرف مسئول بانوان اداره کل ورزش و جوانان و بیرانوند نائب رئیس هیئت تنیس روی میز استان نیز حضورداشتند.
در نتیجه تیمی کرمانشاه اول، آذربایجان شرقی دوم و کرمان و خوزستان نیز سوم مشترک شدند.
لازم به ذکر است مسابقات فقط به صورت تیمی برگزارشد و نتیجه انفرادی نیز نداشت. لرستان برای اولین بار بود که در این مسابقات حضور یافت و هفتم شد. و به مرحله یک هشتم نهایی راه پیداکرد و به عنوان یکی از 8 تیم برتر معرفی شد.
پوران رحیمی سرداورمسابقات، زهرا بیرانوند کمک سرداور وداور ملی فدراسیون تنیس روی میز این دور از مسابقات بودند و همچنین خانم ها مراحمی، طولابی، آزادی، کیانپور، مومنی زاده و حبیبی نیز در این دور از مسابقات به عنوان داور سوت زدند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار