مدیر عامل آبفای استان از اجرای طرح مرئی کردن شیرآلات شبکه در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۵۵۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷ 02 January 2016
مدیر عامل آبفای استان از اجرای طرح مرئی کردن شیرآلات شبکه در ایلام خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام ؛"داراب بیرانوندی"، در نشست ارزیابی عملکرد این دستگاه اجرایی با مدیران تابعه شهرستان ها با تاکید بر اینکه باید در ارائه خدمات به مردم تمام تلاش خود را به کار ببندیم، افزود: در سال آینده مردم نباید شاهد مشکل در حوزه های آب و فاضلاب استان باشند.

وی از طرح مرئی نمودن شیرآلات شبکه در سال آینده خبر داد و تصریح کرد: شفاف نمودن شیرآلات شبکه از جمله برنامه های سال آتی شرکت در جهت کنترل هدر رفت آب می باشد.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل آب و فاضلاب استان به توسعه شبکه فاضلاب در سطح استان اشاره نمود و خاطرنشان ساخت: موضوع توسعه شبکه فاضلاب باید در دستور کار مدیران شهرستان ها قرار بگیرد. مهندس بیرنوندی تصریح کرد: علیرغم محدودیت های موجود باید در زمینه توسعه شبکه فاضلاب، اقدامات موثری صورت پذیرد و مردم از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان در این زمینه بهره مند گردند.

این مسئول وصل نمودن فاضلاب با حجم بالا به شبکه فاضلاب را از دیگر برنامه های شرکت بر شمرد و تاکید کرد: شبکه های فاضلاب با حجم بالا مانند ادارات و سازمان ها بایستی به شبکه فاضلاب متصل شده و ساماندهی شوند.

بیرنوندی با تاکید بر اینکه در سیلاب آبان ماه ایلام 73 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع  آب  استان ایلام بین 20 تا 100درصد خسارت دید، گفت : 51 کیلومتر شبکه فاضلاب نیز بین 50 تا 100 آسیب دیده است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات تمامی همکاران شاغل در شهرستان ها گفت: همکاران شهرستان ها در صف اول ارائه خدمات آب و فاضلاب به مردم هستند. مهندس بیرنوندی ادامه داد: آب و فاضلاب استان در سیستم وزارت نیرو عملکرد بسیار مطلوبی را به خود اختصاص داده که ایجاد رضایتمندی در بحث ارائه خدمت به موقع هم در زمان زلزله، هم سیل و هم اربعین از شاخصه های این انتخاب بوده است و اگر امروز نیروهای ستادی موفق به کسب اینچنین عناوینی می شوند از عملکرد نیروهای صف نشات  می گیرد.

وی در ادامه تاکید کرد: باید عملکرد خود را ارزیابی کنیم چراکه عدم ارزیابی عملکرد، ارائه خدمات شرکت را با مشکل مواجه می کند. مهندس بیرنوندی تصریح کرد: منظور از ارزیابی عملکرد، فرایندی است که به وسیله آن کار کارکنان در فواصل معین و به طور رسمی، مورد بررسی و سنجش قرار می‌گیرد. وی تاکید کرد: هدف از ارزیابی عملکرد، روشن نمودن کامل وظایف محول به کارکنان است./م





اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار