کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: از بعدازظهر امروز، نفوذ توده‌هوای سرد در سطح استان را خواهیم داشت، که باعث کاهش دما در کل منطقه خواهد شد.
کد خبر: ۱۵۵۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶ 02 January 2016
به گزارش تابناک از قزوین، مریم بهروزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قزوین، اظهار کرد: سامانه بارشی که از شب گذشته وارد آسمان استان شده بود بارش باران را در سطح استان به همراه داشت.

وی با اشاره به اینکه این سامانه بارشی اوایل امشب، آسمان استان را ترک خواهد کرد، افزود: بیشترین بارش‌ها در رازمیان با 3 میلی‌متر به ثبت رسیده که این رقم در شهر قزوین، 1.8 میلی‌متر ثبت شد.

بهروزی با بیان اینکه در طول روز غالب وزش باد شدید در کل مناطق استان را خواهیم داشت، ادامه داد: برای شهر قزوین سرعت وزش باد برابر با 54 کیلومتر بر ساعت و برای کل استان 72 کیلومتر بر ساعت پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین با اشاره به اینکه کاهش دما برای دو روز آینده پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: با این کاهش، دمای هوای استان در غالب مناطق به 7 درجه زیر صفر خواهد رسید.

وی اعلام کرد: فعلاً سامانه بارشی جدیدی نداریم و فقط کاهش دما برای سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

بهروزی با اعلام اینکه در 24 ساعت گذشته دمای شهر قزوین بین 4 تا 11 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است، اضافه کرد: در این مدت آوج با 1 درجه زیر صفر و رازمیان با 17 درجه بالای صفر سردترین و گرم‌ترین مناطق استان بودند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار