فرمانده انتظامی قائم‌شهر
فرمانده نیروی انتظامی قائم‌شهر گفت: در روستای کلاگرمحله شهرستان قائم‌شهر بین اراذل و اوباش درگیری مسلحانه صورت گرفت که با حضور نیروی انتظامی 13 نفر در این درگیری دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۶۱۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲ 11 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، محمد علی اتباع طبری با اشاره به اینکه درگیری دست جمعی ارذل و اوباش در یکی از روستاهای اطراف قائم‌شهر بامداد روز شنبه ۲۰ دی ماه اتفاق افتاد؛ اظهار کرد: این درگیری با ورود به موقع نیروی انتظامی و دستگیری 13 متهم به پایان رسید.

وی افزود: در ساعت 2و 25دقیقه بامداد شنبه در پی کسب خبری از مرکز فوریت های 110 مبنی بر نزاع و درگیری همراه با تیراندازی با سلاح شکاری در روستای کلاگرمحله شهرستان قائم شهر، ماموران انتظامی این فرماندهی سریعا به محل حادثه عزیمت کردند.

اتباع طبری عنوان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، تعداد 13 نفر از ارذل و اوباش شهرستان با سلاح شکاری و سلاح سرد به درگیری شدید پرداختند.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد : ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قائم‌شهر در عملیات ضربتی با شناسایی عوامل حادثه هر 13 نفر عامل نزاع را با کشف سلاح شکاری در منزل یکی از متهمانع دستگیر کردند و تحویل مراجع قضایی دادند.

وی یادآور شد: همچنین در این درگیری بین ارذل و اوباش تعداد  3 نفر نیز مصدوم شده‌اند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار