با نزدیک شدن به‌روزهای انتخابات و حضور برخی مسئولین استان در کنار کاندیداهای انتخاباتی این پرسش به ذهن‌ها متبادر می‌شود که آیا مسئولین استان می‌توانند در جلسات انتخابی حضور پیدا کنند؟
کد خبر: ۱۶۲۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶ 13 January 2016
به گزارش تابناک از قزوین، با نزدیک شدن به ایام انتخاباتی برخی از مسئولین با عناوین حزبی در جلسات انتخاباتی شرکت می‌کنند و حتی در فضای مجازی نیز عکس‌هایی از نشست‌ها نیز منتشر شده است و اکنون این پرسش ایجاد می‌شود که آیا حضور این افراد در این فضا دارای منع قانونی نیست؟
همتی استاندار قزوین پیش‌ازاین بارها بر عدم جانبداری مسئولین استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان تأکید کرده و همچنین از برخورد با این مسئولین نیز خبر داده بود.
از سوی دیگر ایوب رحیمی، معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین نیز روز گذشته در گفتگو با تابناک اظهار کرد: مسئولین دولتی در جلساتی که مورد سوءاستفاده پیمان می‌گیرد نباید انبازی کنند.
وی در این گفت‌وگو تأکید کرد: هیچ مسئولی در استان حق استفاده از موقعیت و امکانات دولتی را در انتخابات به نفع و یا به ضرر جریان‌های سیاسی ندارد.
رحیمی بیان کرد: حضور مسئولین در مکان‌ها جلسات شائبه دار ممنوع است و اگر چنین مواردی به صورت مستند مشاهده شود قابل‌پیگیری است.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین تأکید کرد: مدیران حق حضور در جلسات انتخاباتی شائبه دار را ندارند.
این در حالی است که در روزهای گذشته حضور برخی مسئولین استان در جلسات انتخاباتی به نفع احزاب جریانات خاص مشاهده‌شده و حال باید دید که آیا این روند ادامه دارد؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار