دبیر ستاد اقامه نماز اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین:
دبیر ستاد اقامه نماز اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به معرفی شهدای ورزشکار کشور در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: شهدای ورزشکار الگو و پهلوانان واقعی هستند و ما سعی داریم با معرفی آنها رشادت های این بزرگمردان را به مردم یادآوری کنیم.
کد خبر: ۱۶۸۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳ 23 January 2016
سید فواد یگانگی؛ دبیر ستاد اقامه نماز اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار تابناک در قزوین با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد: شناسایی ورزشکاران علاقه مند به نماز و افرادی که در کنار ورزش قهرمانی و حرفه ای اهمیت ویژه ای هم به بحث مسایل معنوی می دهند و در میادین بین المللی هیچ گاه یاد خدار ا فراموش نکردند و همیشه از ائمه اطهار مدد گرفتند از مهم ترین اهداف ما در این نمایشگاه بوده است چرا که معرفی این افراد به جامعه تاثیر بی نظیری در رفتار نسل جوان خواهد  داشت.

وی خاطر نشان کرد: نسل جوان امروز نسلی تحصیل کرده، با درایت و هوشمند است و همه مسایل را با دلیل و مدرک مستند علمی می پذیرد از این رو با برنامه ریزی تدارک دیده شد تا در این غرفه در تمامی ساعات حضور کارشناسان ورزشی و پزشکی ورزشی را داشته باشیم تا ارائه اطلاعات و آموزش های مرتبط کاملا علمی و تخصصی صورت گیرد.

دبیر ستاد اقامه نماز اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین ادامه داد: این غرفه  با همکاری وزارت ورزش و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین راه اندازی شده است و تلاش شده تا در این غرفه با معرفی شهدای ورزشکار هشت سال دفاع مقدس الگوسازی برای جوان صورت گیرد.

یگانگی تصریح داشت: تلاش ما بر این بوده است تا جمله معروف« پلاک شهدا مدال آن هاست» را دوباره یادآوری کنند و تنها شهید مدافع حرم که از ورزشکاران استان قزوین بودند و در رشته ورزشی کاراته فعالیت داشتند را نیز به جوانان استان معرفی کنیم.

وی افزود: یکی دیگراز خدماتی که در این غرفه به شهروندان ارائه می شود خدمات پزشکی ورزشی است که با همکاری هیئت پزشکی ورزشی استان قزوین مشاوره رایگان ورزشی و تست قندخون، کنترل وزن، فشار خون و هم چنین مشاوره تغذیه به صورت رایگان ارایه شد.

یگانگی در ادامه خاطر نشان کرد: هم چنین با همکاری هیئت انجمن‌های ورزشی استان قزوین سیبل دارت با هدف جلب مشارکت بازدید کنندگان در این غرفه نصب گردید که به شرکت کنندگان هدایای معنوی مرتبط با مسئله نماز و نمایشگاه «عطر حضور» ارایه شد.

این مسئول هم چنین در بخش دیگری از این گفت و گو با اشاره به مباحث فرهنگی مرتبط با نماز در این حوزه افزود: یکی دیگر از فعالیت هایی که ما تلاش کردیم در نمایشگاه به آن اشاره کنیم فواید نماز از دید ورزشی است که با تهیه بروشور های فرهنگی و ورزشی و هم چنین آموزشی در حوزه ورزشی این نگاه را به مخاطبان و بازدید کنندگان عرضه کردیم.

دبیرستاد اقامه نماز اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین هم چنین به برگزاری برنامه های متنوع ویژه گروه های مختلف سنی اشاره کرد و افزود: برنامه ویژه مسابقه نقاشی ویژه کودکان برای فرزندان کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در نظر گرفته شده است که در پایان این برنامه به شرکت کنندگان برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

یگانگی هم چنین با اشاره به استقبال خوب شهروندان از غرفه وزارت ورزش و جوانان استان قزوین در نمایشگاه عطر حضور اذعان کرد: حضور نسل جوان و علاقه مندی به حوزه ورزش سبب شده است تا بتوانیم با دست بازتری به ارایه خدمت بپردازیم و در موضوعات مرتبط با ورزش و مورد علاقه جوانان که هم چنین به مباحث دینی و مذهبی اشاره داشته باشد اشاره کنیم.

وی حضور مسئولین در این غرفه را چشمگیر دانست و عنوان کرد: حضور چشمگیر مسئولین استانی و کشوری در این غرفه علاوه بر ایجاد دلگرمی برای اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین از سوی بازدید کنندگان نیز تاثیر خوبی داشته است و امیدواریم در روزهای آینده نیز شاهد حضور قهرمانان و پهلوانان ورزش استان در غرفه وزارت ورزش و جوانان در این نمایشگاه باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار