مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از پیشرفت فیزیکی80 درصدی دو پروژه ورزشی زمین اسکیت و خانه وزنه برداری استان و آماده افتتاح شدن این پروژه ها خبر داد.
کد خبر: ۱۶۸۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰ 23 January 2016
به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ، ایوب بهتاج روز شنبه افزود: با تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها اردبیل میزبان مسابقات جهانی و بین المللی خواهد بود.
وی با بیان این که در احداث و عملیاتی شدن پروژه های عمرانی اولویت واگذاری اجرای آنها به بخش خصوصی است، اظهار کرد: نخستین هتل ورزشی استان نیز با مشارکت بخش خصوصی اجرایی خواهد شد و در این زمینه مقدمات کار در حال انجام است.
بهتاج با اشاره به ضرورت تکمیل برخی از پروژه ها و طرح های عمرانی از اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار برای تغییر و تعویض کفپوش و تجهیز سیستم صوتی سالن شش هزار نفری مجموعه ورزشی زضازاده اردبیل خبر داد.
او اظهار کرد: با تاکید و کمک استاندار اردبیل عملیات اجرایی در این زمینه آغاز شده و امیدواریم تا پایان امسال این پروژه به بهره برداری برسد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل همچنین تکمیل و تجهیز زیرساخت های لازم را برای میزبانی استان در برگزاری رویدادهای مختلف ملی و بین المللی مهم دانست و افزود: اگر پروژه های نیمه تمام و ناقص ورزشی استان را تکمیل کرده و به بهره برداری برسانیم بستر مناسبی برای برگزاری رویدادهای مهم ورزشی در استان ایجاد می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار