مسئول ایستگاه آتش نشانی محمدیه:
مسئول ایستگاه آتش نشانی محمدیه گفت: انفجار تانکر مواد شیمیایی در شرکت پل فیلم شهرک حصار خروان قزوین یک کشته و 5 مجروح به جا گذاشت.
کد خبر: ۱۷۰۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴ 27 January 2016
به گزارش تابناک از قزوین فرامرز مالمیر چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار شاخص، در خصوص حادثه انفجار تانکر حامل مواد شیمیایی اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۶ روز گذشته در محل شرکت پل فیلم شهرک حصار خروان اتفاق افتاد.

مسئول ایستگاه آتش نشانی شهر محمدیه، افزود: این انفجار منجر به کشته شدن یک نفر و مجروح شدن پنج کارگر شده است که با حضور تیم‌های پزشکی در محل حادثه به مرکز آموزشی و درمانی شهید رجایی قزوین منتقل شدند.

این مسئول با بیان اینکه در این حادثه آتش‌سوزی رخ نداده توضیح داد: آتش سوزی خفیفی ایجاد شده که آن هم تا زمان رسیدن نیروهای آتش‌نشانی خاموش شده است.

چگینی با اشاره به اینکه انفجار تانکر بسیار مهیب بوده است، خاطرنشان کرد: این انفجار موجب شکستن شیشه‌های شرکت و تکه تکه شدن تانکر شده بود.

وی یادآور شد: تانکر خالی و قبلا حاوی مواد شیمیایی بوده و کارگران قصد نشت گیری و تعمیر تانکر را داشته اند که باعث انفجار شده است.

مسئول ایستگاه آتش نشانی شهر محمدیه توصیه کرد: کارگرانی که با تجهیزات و مواد پرخطر کار می‌کنند باید تمام موارد ایمنی را رعایت کنند تا با این گونه حوادث ناگوار مواجه نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار