رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین با بیان اینکه دست‌یابی به موفقیت در اقتصاد مقاومتی تنها با بهره‌مندی از ظرفیت‌های عظیم مردمی در کشور است، عنوان کرد: توسعه اقتصادی در کشور نیازمند شناخت دقیق ظرفیت های درونی کشور است.
کد خبر: ۱۸۱۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴ 14 February 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حمیدرضا اله‌ بداشتی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین در در گفت‌وگویی اظهار کرد: یکی از رموز توفیق در اقتصاد مقاومتی توجه به دستورات و آموزه‌های دینی است.

وی با بیان اینکه همه مسئولین باید به دنبال خروج از فضای تصدی‌گری در اقتصاد و توجه به بنگاه‌های زودبازده مردمی باشند، خاطرنشان کرد: نگاه مقام معظم رهبری به عرصه اقتصاد، توجه به ظرفیت‌های عظیم کشور و همچنین ظرفیت‌های مردمی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین با بیان اینکه توسعه اقتصادی در کشور نیازمند شناخت دقیق ظرفیت‌های درونی کشور است، اضافه کرد: نقش روستا در تحقق اقتصاد مقاومتی با توجه به جایگاهی که در اقتصاد کشور دارد بسیار بالاست و نباید آن را نادیده گرفت.

وی وظیفه نخبگان اقتصادی کشور را نیز در ایجاد گفتمان مشترک در حوزه اقتصاد مقاومتی بین مردم و مسئولین را بسیار مهم و خطیر دانست و تأکید کرد: باید در جهت همگام سازی مردم و مسئولین گام برداریم.

اله‌ بداشتی با اشاره به اینکه حرکت جهادی تنها راه ایستادگی در برابر فشارهای دشمن در زمینه اقتصادی است، تأکید کرد: اقتصاد مقاومتی نسخه ای کارآمد برای دست‌یابی به عزت و اقتدار ملی مخصوصاً در عرصه اقتصادی است و اجرای آن مانع از تحقق اهداف شوم دشمن در این حیطه می شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین همچنین با اشاره به این که تکیه بر اقتصاد مقاومتی نسخه مقابله با تحریم‌های موجود و فائق آمدن بر مشکلات کنونی در حوزه اقتصاد است، تاکید کرد: اگر می خواهیم به راستی بدون آن که به بیگانگان وابستگی پیدا کنیم، مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کنیم، راهش اقتصاد مقاومتی و بهره گیری درست و به جا از ظرفیت‌هایی است که در اختیار ما می‌گذارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار