صیدمحمدخان بیرانوندی از کاندیداهای مطرح ومحبوب حوزه انتخابیه خرم آبادوچگنی درپیام نوروزی خود سال نو را به مردم خرم آباد وچگنی وهمه دوستداران خود در لرستان تبریک گفته است .این کاندیدای اصلاح طلب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پیام نوروزی خود از رویش جوانه ها در سرزمین کهن سخن گفته است.
کد خبر: ۲۰۰۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳ 21 March 2016


به گزارش تابناک لرستان ،صیدمحمدخان بیرانوندی از کاندیداهای مطرح ومحبوب حوزه انتخابیه خرم آبادوچگنی درپیام نوروزی خود سال نو را به مردم خرم آباد وچگنی وهمه دوستداران خود در لرستان تبریک گفته است .این کاندیدای اصلاح طلب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پیام نوروزی خود از رویش جوانه ها در سرزمین کهن سخن گفته است.

متن پیام نوروزی دکترصیدمحمدخان بیرانوندی از این قرار است:

بسم الله الرحمن الرحیم

زکوی یار می آید نسیم باد نوروزی

از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

مردم دیارم، خوبان روزگار، یاران همدل و همراه

زمستانی که بر مردم ما گذشته است؛ هرچند بلند و گزنده، اما بذر امید را به دامان داشته است و اکنون نوروز باستانی رسیده است، فصل تبریک گفتن ها و تهنیت هاست؛ نه یادآوری سردی زمستان.

رویش جوانه ها در سرزمین کهن ما آغاز شده است و دیار من نیز در طلیعه‌ی بهار؛ از نا امیدی سرما و سکوت گذشته است.

کسی نمی تواند این رویش را نه متوقف کند و نه به تاخیر بیندازد. نوروز از سپیده دم تاریخ تا کنون با پرچم سبز باد صبا؛ تمام نا امیدی ها از زمستان‌های بلند را به گل های زیبای فروردین رسانده است.

ایرانیانی که روزهای خوب عید را با نام پر برکت حضرت فاطمه (س) پیوند می زنند، می دانند که ملیت و مذهب؛ هویت جامعه ای است که صاحب این کشور و تعیین کننده سرنوشت خویش اند. مردان و زنانی استوار و مصمم که همیشه از زمین تلخ کینه ها؛ به خاک خوب رویش ها و جوانه ها رسیده اند.

ما متوقف نمی شویم، اراده‌ی ملت به تحول خرد و دانایی و دوری از دروغ و بد سگالی ایام زمستان معطوف شده است. کسی نمی تواند به دستان هوای تازه؛ نو شدن و رویش ها، ریسمان گذشته های تلخ را ببندد. این ریسمان پیوند مردم است که بر گرامی‌داشت پایان زمستان و آغاز بهار به سبزه های عید حلقه می بندد.

عیدتان مبارک مردم خوب

امیدوارم سال، سال روییدن و وصل دلها و ستردن کینه ها باشد.

این مسئولیت جمعی همه ماست، اگرچه انتخابات پیش رو تنها مجال ایفای این مسئولیت انسانی نیست، اما نزدیکترین قرار مردم ماست.

به یاد شما و همراه تان خواهم ماند

دکتر محمد بیرانوندی

بخشهایی از روزمه ( گاندی لرستان ) دکتر محمد بیرانوندی؛

دکتر محمد بیرانوندی معروف به (صید محمد خان بیرانوندی) ، متولد سال 1349 متولد شهر خرم آباد و دارای مدرک دکتری تخصصی زبان و ادبیات فارسی، دبیر دبیرستان های خرم آباد و استاد دانشگاه ، ازسال 1378 تاکنون عضو هیئت علمی مدعو دانشگاه لرستان ودانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاههای استان بوده اندو بیش از 6 سال ریاست اداره ی آموزش و پرورش منطقه ی ویسیان را عهده دار بوده دکتر بيرانوندي دارای مقالات متعدد علمی و پژوهشی در فصلنامه ها و ژورنال های ایرانی و بین المللی است . دکتر محمد بیرانوندی در حال حاضر عضو شورای گسترش توسعه لرستان از طرف دولت اعتدال می باشد . ضمنا ایشان نویسنده ، منتقد و صاحب نظر در مسائل فرهنگی ، اجتمایی و سیاسی است و دارای گرایش سیاسی اصلاح طلبی است .
دکتر محمد بیرانوندی برخواسته ندای بلند حق طلبی جوانان خرم آبادی است. دکتر محمد بیرانوندی دارای تیم کامل مشاورین اقتصادی و از جمله برنامه های اقتصادی ایشان به موارد ذیل اشاره نمود:


1)
باز تعریف از فرهنگ کار و بیدار نمودن ظریف های خفته استان و احیای کارخانجات تعطیل شده در ادوار قبل.
2 )
ایجاد بندر خشک در خرم آباد. در بحث بندر خشک همین قدر بدانیم که ایجاد بندر خشک در سلفچگان قم حدود 120 هزار فرصت شغلی ایجاد نمود. (معادل کل جمعیت بیکار شهر خرم آباد).
3 )
استفاده حداکثر از فرصت برجام به منظور سرمایه گذاری خارجی و بخش خصوصی در شهر خرم آباد به منظور ایجاد اشتغال.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار