بهمن عسگری کاراته‌کای ارزنده استان قزوین در جریان رقابت‌های لیگ جهانی کاراته نشان نقره را کسب کرد.
کد خبر: ۲۱۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹ 11 April 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، پنجمین مرحله رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان در حالی با شناخت نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان داد که بهمن عسگری کاراته‌کای شایسته استان قزوین در این پیکارها عملکرد خوب و قابل قبولی را از خود بر جای گذاشت و با کسب عنوان نایب قهرمانی مدال ارزشمند نقره این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

عسگری که در طول چند سال اخیر همواره در پیکارهای لیگ جهانی کاراته وان در ترکیب اصلی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان حضور داشته و افتخارات ورزشی بی‌شماری را از این مسابقات در ویترین افتخارات ورزشی خود به ثبت رسانده، این بار نیز نشان داد که از آمادگی بالایی برای حضور در این رقابت‌ها برخوردار است.

این کاراته‌کای الوندی در طول دو سال گذشته در این رقابت‌ها توانسته عناوین قهرمانی، نایب قهرمانی و سومی این رقابت‌ها را برای خود و جامعه ورزشی کاراته کشورمان به ثبت برساند.

حمیدرضا داوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به کسب عنوان نایب قهرمانی بهمن عسگری کاراته‌کای استان قزوین در پیکارهای پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در کشور امارات اظهار کرد: عسگری در این مسابقات عملکرد قابل قبولی را از خود بر جای گذاشت و علی‌رغم عنوان نایب قهرمانی توانست 5 پیروزی ارزشمند را مقابل رقبا به دست آورد.

وی افزود: عسگری در دیدار نهایی وزن منهای 75 کیلوگرم این مسابقات مقابل رافائل آقایف کاراته‌کای آذربایجانی قرار گرفت و در پایان با نتیجه 4 بر یک مقابل این حریف تن به شکست داد و گردن آویز نقره را تصاحب کرد.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین عنوان کرد: عسگری پیش از این موفق شده بود مقابل کاراته‌کاهایی از کشورهای امارات، تونس، قزاقستان، عربستان و روسیه به برتری برسد.

داوری با اشاره به اینکه این ورزشکار در دیدارهای اول و دوم خود به ترتیب مقابل حریف اماراتی با نتیجه 6 بر صفر و رقیب تونسی با نتیجه 5 بر صفر صاحب برتری شد، تصریح کرد: عسگری در دیدار سوم با نتیجه یک بر صفر مقابل حریفی از قزاقستان و در دیدار چهارم با نتیجه 2 بر صفر از سد حریف عربستانی گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد و در این مرحله نیز با اقتدار و با نتیجه 4 بر صفر کاراته‌کایی از روسیه را مغلوب کرد.

پنجمین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته وان با شرکت بیش از 700 کاراته‌کا از 56 کشور جهان به میزبانی امارات برگزار شد.

برچسب ها: بهمن عسگری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار