استاندار ایلام از انعقاد تفاهم نامه همكاری پرداخت تسهیلات به طرح های اشتغالزا بین استانداری ایلام، بانك سینا و بنیاد علوی خبر داد.
کد خبر: ۲۱۴۶۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰ 18 April 2016

استاندار ایلام از انعقاد تفاهم نامه همكاری پرداخت تسهیلات به طرح های اشتغالزا بین استانداری ایلام، بانك سینا و بنیاد علوی خبر داد.


به گزارش تابناک ایلام؛استاندار ایلام روز دوشنبه در نشستی كه با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانك سینا، تعدادی مسولین ارشد و جمعی از كارآفرینان استان برگزار شد اظهار كرد: با تلاش رئیس و مجموعه اداری بنیاد مستضعفان، تفاهم نامه ای میان تعدادی از استانداری ها، بانك سینا وابسته به بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی منعقد شد كه به موجب آن اختصاص تسهیلات برای راه اندازی طرح های اشتغالزا در مناطق محروم تسهیل می شود.
محمدرضا مرواید افزود: این تفاهم نامه زمینه كار را برای افراد كارآفرین فراهم می كند و مشكل افرادی را كه در زمینه دریافت تسهیلات با مشكل مواجه می باشد، رفع می كند.
استاندار ایلام یادآور شد: به موجب این تفاهمنامه پنج درصد از سود تسهیلات توسط استانداری و پنج درصد نیز توسط بنیاد علوی به عنوان یارانه مناطق محروم پرداخت می شود.
مدیر عامل بانك سینا نیز در این نشست بر تلاش این بانك برای اجرای این تفاهم نامه و اهتمام به پرداخت تسهیلات برای طرح های اشتغالزا تاكید كرد.
محمدرضا پیشرو افزود: بانك سینا وابسته به بنیاد مستضعفان از طرح های توجیه دار كوچك و متوسط تا سقف 200 میلیارد ریال حمایت می كند.
وی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه فی مابین بانك سینا، كمیته امداد امام (ره) و بنیاد علوی تاكید كرد: به موجب این تفاهمنامه و به منظور توسعه حمل و نقل در مناطق محروم و كم برخوردار، با تخصیص تسهیلات كم بهره برای خرید خودروی كار، خودروی ون و مینی بوس حمل مسافر بین روستایی، زمینه اشتغال 50 نفر از مددجویان كمیته امداد در استان ایلام فراهم شده است./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار