دبیر کمیته فرهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران
دبیر کمیته فرهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: برخی از افراد فکر می‌کنند آسیب‌های اجتماعی تنها مربوط به خانواده‌های کم‌درآمد است، درحالی‌که این‌طور نیست و آسیب پشت در همه خانه‌هاست.
کد خبر: ۲۲۰۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷ 27 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، علی رضایی در اختتامیه پنجمین جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم اظهار کرد: به‌نظر می‌رسد سیاست ستاد مبارزه با مواد‌ مخدر سر و کار داشتن با قاچاقچیان است، درحالی‌که این ستاد کمیته‌های مختلفی از جمله کمیته فرهنگی و پیشگیری دارد که وظیفه دارد قبل از اینکه دانش‌آموز مبتلا به اعتیاد شود اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با انتقاد از اینکه همیشه پول‌ها را در جاهایی مانند کمپ که مشکل دارند و افراد در حال ترک اعتیاد هستند هزینه می‌کنیم، افزود: ستاد مبارزه با مواد‌ مخدر مازندران به این فکر افتاده چرا برای دانش‌آموزان سالم جشنواره اعتیاد برگزار نمی‌شود.

دبیر کمیته فرهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران با بیان اینکه بودجه‌ای برای برگزاری جشنواره دانش‌آموزی در استان درنظر گرفته شده است، ادامه داد: درصددیم روستاهای سالم و عاری از مبتلا بودن به اعتیاد در استان شناسایی شود و بتوانیم برنامه‌های فرهنگی را در این روستاها اجرایی کنیم.

رضایی اظهار کرد: برخی از افراد فکر می‌کنند آسیب‌های اجتماعی تنها مربوط به خانواده‌های کم‌درآمد است درحالی‌که این‌طور نیست و آسیب پشت در همه خانه‌ها است.

وی ادامه داد: یقیناً قاچاقچیان دو قدم جلوتر از ما هستند و ما باید با هوشیاری و اختصاص بودجه برای برگزاری دوره‌های آموزشی برای دانش‌آموزان و سایر افراد بتوانیم جلوی آسیب‌های اجتماعی در جامعه را بگیریم.

دبیر کمیته فرهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: برای اینکه جامعه‌ای سالم داشته باشیم ابتدا باید از خود و خانواده‌مان شروع کنیم تا یک خانواده سالم و جامعه سالم داشته باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار