رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بویراحمد گفت: جاذبه های گردشگری، مكان های تفریحی، بقاع متبركه و آثار تاریخی و باستانی این شهرستان به ویژه در شهر یاسوج مركز آن با استقبال چشمگیر مسافران و میهمانانی از سراسر كشور مواجه شد.
کد خبر: ۲۲۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 06 May 2016
محمد حسین زاده عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا دلیل این امر را تعطیلی امروز به مناسبت 27 رجب سالروز مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص) و روز جمعه اعلام كرد.
وی افزود: برای رفاه حال هر چه بیشتر گردشگران بویراحمد در این دو روز گشت ها، نظارت ها، بازرسی ها و سركشی های مستمر از سوی مسئولان و كاركنان اداره میراث فرهنگی شهرستان انجام می شود.
حسین زاده بیان كرد: مسئولان و كاركنان اداره میراث فرهنگی بویراحمد آماده استقبال و ارائه خدمات لازم به مسافران این شهرستان در این مدت بوده و برای رفع نقایص، كمبودها و ایرادهای احتمالی نیز از هیچ تلاشی دریغ نخواهند كرد.
شهرستان بویراحمد دارای حدود 100 تفرجگاه گردشگری طبیعی و مذهبی است.
این شهرستان به مركزیت شهر یاسوج بیش از 250 هزار نفر جمعیت دارد.
كهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود 700 هزار نفر در جنوب غربی ایران واقع شده و با استان های فارس، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و بوشهر همسایه است.
این استان با داشتن 280 تفرجگاه طبیعی، 300 بقعه متبركه، 750 اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی و مواهب طبیعی چشم نواز مكانی مناسب برای استقبال از مسافران و گردشگران در ایام مختلف سال به ویژه تعطیلات نوروز و فصل تابستان است.
حرم بی بی حكیمه (س) خواهر امام رضا (ع)، آبشار یاسوج، چشمه بلقیس چرام، گردنه شلال دان باشت، رود رونه، آبشار كمردوغ، برم الوان، بافت تاریخی دهدشت و سد كوثر از مهمترین جاذبه های طبیعی كهگیلویه و بویراحمد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار