كامران فاتح : شهر پیرانشهر با داشتن ظرفیت های فراوان و مرزی بودن و همجوار با اقلیم کردستان عراق شاخص موقعیت بی نظیری دارد و با برنامه ریزی و تدبیر و مدیریتی هوشمند می تواند مقصد گردشگری شود.
کد خبر: ۲۲۸۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱ 11 May 2016

فاتح

جوان پرس : شهردار پیرانشهر گفت: شهر پیرانشهر با داشتن ظرفیت های فراوان و مرزی بودن و همجوار با اقلیم کردستان عراق شاخص موقعیت بی نظیری دارد و با برنامه ریزی و تدبیر و مدیریتی هوشمند می تواند مقصد گردشگری شود.

کامران فاتح در گفتگو با کوردپیام گفت: رسانه ها سهم بزرگی در معرفی شهر پیرانشهر دارند و در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل امیدواریم بتوانیم با تداوم همکاری رسانه ها و مدیران و مسئولان شهرستان در رسیدن به اهداف پیش بینی شده دست یابیم.
وی افزود: سال گذشته برای همه شهرداری های کشور از نظر منابع مالی و اعتباری بسیار سخت و توام با فرازو نشیب های فراوانی بود و انطباق با بودجه های مصوب کار ساده ای نبود اما توانستیم در کارها موفق باشیم و مازاد بر بودجه پیشنهادی ما آن را محقق کنیم.
فاتح بیان کرد: برای شهرداری هایی که در حال اجرای پروژه های عمرانی بودند سال ۹۴ بسیار مشکل و سخت بود ولی مناطقی که فقط دنبال حفظ و نگهداری وضع موجود بودند کار آسان تری داشتند .
شهردار پیرانشهر تصریح کرد: شهرداری پیرانشهر از معدود مناطق کشور است که در شرایط بد مالی در حال تولید زیرساخت و کار عمرانی بود و اجرای کارهای عمرانی گسترده در سطح شهر ، تپه گردشگری ، پل دانش مجتمع ماشین الات و پروژه های محتوایی که انرژی و هزینه زیادی لازم دارد از کارهای انجام شده است و با همه سختی ها و بدون پرداخت بودجه از دولت بودجه شهرداری هم محقق شد.
وی بیان کرد: شیوه نگرش به شهرداری باید تغییر کند و در مسیر اهداف چشم انداز قرار گیرد تا بتوانیم به هدف برسیم که در سال گذشته بعد از یک سری کارهای اساسی که باید برای جذب سرمایه گذار انجام می شد توانستیم در حوزه کشوری هم به دستاوردهای خوبی برسیم.
شهردار پیرانشهر با اشاره به مهمترین برنامه های امسال شهرداری تصریح کرد: افتتاح تپه گردشگری که یک قطب توریسم صنعتی و گردشگری برای شهر و شهرداری خواهد بود به بهره برداری می رسد و افتتاح پل دانش و همپنین مهمترین انها خروج بنگاه ها ماشین از داخل شهر و به مجتمع شان، که در بیرون شهر و کنار هتل هوزان است انتقال داده می شوند.
فاتح گفت: پروژه های شهری با سرعت انجام می شود و ان شاءالله امسال هم به عنوان سال انقلاب آسفالت ها در شهر رقم بخورد.
وی یادآورشد: در سال ۹۵ پیرانشهر را متفاوت دیده ایم و زیرساختهای گردشگری در حال به نتیجه رسیدن است و با برنامه های متنوعی که اجرا کرده ایم و در دست اجرا داریم امیدواریم پیرانشهرا به مقصد گردشگری تبدیل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار