مدیر کل اوقاف و امور خیریه قزوین از دیدار ۴۰ نفر از قاریان، حافظان و مربیان برتر قرآنی استان با رهبر معظم انقلاب خبر داد.
کد خبر: ۲۳۰۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 16 May 2016
به گزارش تابناک از قزوین حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، بیان کرد: همه ساله با اتمام مسابقات بین‌‌المللی قرآن جمهوری اسلامی، فعالان قرآنی از استان‌های مختلف به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند و امسال نیز همراه با متسابقین سی و سومین دوره مسابقات بين‌المللی قرآن كريم، روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه با مقام معظم رهبری ديدار می‌‌کنند.
وی ادامه داد: از استان قزوین نیز بالغ بر ۴۰ نفر از فعالان عرصه قرآنی استان همراه با فعالان قرآنی سراسر كشور و متسابقین سی و سومین دوره مسابقات بين‌المللی قرآن كريم با مقام معظم رهبری ديدار خواهند کرد.
نوروزی اظهار کرد: این تعداد از فعالان قرآنی استان قزوین از بین قاریان، حافظان و مربیان قرآن و از شهرستان‌های مختلف استان انتخاب شده‌اند و با هماهنگی‌های صورت‌گرفته این کاروان قرآنی برای دیدار با مقام معظم رهبری اعزام خواهند شد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه قزوین در پایان، عنوان کرد: در این مراسم جمعی از قاریان برتر و برگزیدگان مسابقات بین‌المللی قرآن در حضور رهبر انقلاب به تلاوت قرآن کریم پرداخته و شرکت‌کنندگان از رهنمودهای مقام معظم رهبری بهره‌مند خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار