امام جمعه بوشهر:
امام جمعه بوشهر گفت: سران عربستان سعودی وظیفه دارند امنیت زائران ایرانی را فراهم کنند. خبرگزاری فارس: امنیت زائران ایرانی وظیفه عربستان است ت
کد خبر: ۲۳۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹ 15 April 2015
تابناک بوشهر: آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی وظیفه‌ای خطیر بر عهده دارد و مصوبات این نشست باید از سوی نهادهای فرهنگی در استان جدی گرفته شده و عملیاتی شود.

وی بیان کرد: مسئولان اجرایی استان در اجرای طرح‌های مختلف خود، مسائل فرهنگی را مد نظر داشته و آن را اجرایی کنند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به سال همدلی دولت و ملت اضافه کرد: با توجه به شرایط حساس منطقه و جهان، ضرورت دارد در سال جاری که سال مهمی نیز هست، در سایه فرامین رهبری حرکت کرده و منویات معظم له را اجرایی کنیم.

صفایی بوشهری تصریح کرد: شهریور امسال صدمین سالگرد شهادت رئیسعلی دلواری است که انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی مرتبط در این زمینه اقدامات مناسب را انجام دهند.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: برنامه‌های 10 اردیبهشت روزملی خلیج فارس که امسال به میزبانی بوشهر برگزار خواهد شد باید متناسب این نام برگزار شود.

وی گفت: در بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر تلاش شود از آموزه‌های امام علی (ع) یک شعار مناسب برای امسال انتخاب و از 13 رجب امسال تا 13 رجب سال آینده نامگذاری شود.
امام جمعه بوشهر با اشاره به حادثه فرودگاه جده برای زائران ایرانی گفت: سران عربستان سعودی وظیفه دارند امنیت زائران ایرانی را فراهم کنند و متعهد شوند حواشی دیگری برای زائران ایجاد نشود زیرا درغیر اینصورت شایستگی میزبانی از زایران خانه خدا را ندارند.
منبع: فارس
برچسب ها: امام جمعه بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار