معاون استاندار قزوین:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: رسانه ها جایگاه ویژه ای در بین مردم دارند و مهمترین امتیاز و سرمایه رسانه ها اعتماد مردمی است.
کد خبر: ۲۳۸۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱ 31 May 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری شبستان از قزوین، ایوب رحیمی پیش از ظهر امروز (11 خرداد) در نشست صمیمی روابط عمومی ها و رسانه های جمعی استان که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: رسانه ها عناصر اثرگذار در پیشرفت و توسعه جامعه و افکار عمومی هستند و در جهان امروز و با شرایطی که زندگی می کنیم از اساسی ترین نیازهای انسان روابط عمومی ها هستند که بیرون جامعه و درون سازمان را به هم ارتباط می دهند.
وی ادامه داد: ما یک حکومت اسلامی و مردمی داریم و با توجه به ملاحظات جامعه و مصلحتی که برای نظام قائل هستیم همه باید در یک جهت و در کنار هم حرکت کنیم و روابط عمومی ها مشاور امین مدیر دستگاه و مردم باید باشند و این 2 را به یکدیگر ارتباط دهند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اضافه کرد: روابط عمومی ها باید هم منافع سازمان و هم منافع مردم را ببینند و روابط عمومی باید اطلاعات را دقیق داشته و به موقع اعلام کند و شرایط زمانی و مکانی در انعکاس اطلاعات و اخبار باید لحاظ شود.
وی عنوان کرد: حیات و زندگی یک سازمان بسیار به عملکرد روابط عمومی آن بستگی دارد و اگر روابط عمومی فعال و پویا باشد می تواند سازمان را شاداب معرفی کند و اگر اینگونه نباشد ممکن است سازمان را برعکس آن چیزی که هست، جلوه دهد.
رحیمی اعلام کرد: روابط عمومی می تواند با اطلاع رسانی به موقع جلوی بسیاری از شایعات را بگیرد و مسئولیت سختی نیز بر دوش دارد و دفاع از جایگاه روابط عمومی ها وظیفه همه ما است.
وی با تقدیر از عملکرد رسانه های استان اظهار کرد:  قزوین از استان هایی است که رسانه های موفقی دارد و عملکرد آنها در سطح کشور قابل قبول است و از نظر کمیت و کیفیت وضعیت بد نیست و به لحاظ کیفی نیز مطلوب است و رسانه ها جایگاه ویژه ای در بین مردم دارند و مهمترین امتیاز و سرمایه رسانه ها اعتماد مردمی است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اعلام کرد: رسانه ها باید مخاطب شناس باشند، رسانه ها باید مستقل بوده و در راستای افکار عمومی و مطالبات مردمی به حق قدم بردارند و همچنین در بحث آموزش و فرهنگ سازی نیز رسانه ها نقش اثرگذاری دارند و آگاه سازی جامعه و آموزش از اساسی ترین کارهایی است که می توانند داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: رسانه ها باید در راستای امیدآفرینی تلاش کنند و این امر در وحدت ملی اثرگذار است تا ان شاالله جامعه ای امیدوار و با نشاط داشته باشیم.
رحیمی تصریح کرد: رسانه ها نقش اساسی در هدایت جامعه بر عهده دارند و گاهی همین پیگیری رسانه ها مسئولان را ناچار کرده تا دنبال کار را گرفته و خدمت رسانی و وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.
وی یادآور شد: سال جاری سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده است و رسانه ها در این زمینه می توانند اثرگذار باشند و در بحث سبک زندگی اسلامی نیز رسانه ها نقش مهمی دارند و باید باورهای دینی نظیر دوری از اسراف را ترویج کنند.

برچسب ها: رحیمی ، رسانه ، قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار