فرمانده انتظامی قزوین:
فرمانده انتظامی قزوین گفت: تقوا، تعهد کاری و ولایتمداری از با ارزش‌ترین ملاک‌ها در انتخاب فرماندهان و مدیران است.
کد خبر: ۲۳۹۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲ 01 June 2016
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از خبرگزاری فارس قزوین،‌ سردار مهدی محمودی در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان ضمن گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره)، تقوا، تعهد کاری و ولایتمداری را از با ارزش‌ترین ملاک‌ها در انتخاب فرماندهان و مدیران دانست و اظهار کرد: نیروی انتظامی متولی ایجاد نظم و امنیت در کشور بوده، ولی از آنجایی که امنیت مقوله‌ای نسبی است، قطعاً با مشارکت مردم و همه ادارات و نهادها در کنار پلیس و مجموعه امنیتی تأمین و حفظ می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه پلیس به صورت روزمره با بیش از 120 مأموریت خطیر به ارائه خدمات به مردم و جامعه می‌پردازد، اضافه کرد: در شهرستان تاکستان در سال گذشته با کاهش حدود 10 درصدی جرایم روبرو بودیم که این امر نشان از امنیت مطلوب در این شهرستان دارد و نتیجه زحمات تمام دستگاه‌های اطلاعاتی و اجرایی و مشارکت مردم در کنار پلیس است.

محمودی داشتن زندگی مناسب و آرام در جامعه را مستلزم ایجاد و حفظ امنیت دانست و افزود: در سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده و با توجه به اینکه شهرستان تاکستان یکی از مسیرهای قاچاق کالاهای ممنوعه است، مبارزه با قاچاق کالا اولویت نخست پلیس استان در اجرای مأموریت‌ها به خصوص در شهرستان تاکستان است.

وی مبارزه با بی‌بند و باری و ناهنجاری‌های اجتماعی را یکی دیگر از اولویت‌های پلیس در استان قزوین برشمرد و تصریح کرد: با همراهی دستگاه قضا تلاش می‌کنیم که برای مردم قانونمدار و طالب آرامش ایجاد امنیت کرده و از افراد هنجارشکن و ناسالم با برخورد قاطع و قانونی سلب امنیت کنیم.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به تشکیل قرارگاه مقابله با سرقت در استان افزود: پیشگیری و مقابله با سرقت و جرایم مرتبط را می‌توان از اولویت‌های مهم دیگر پلیس در استان نام برد.

محمودی مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر و قاچاقچیان و افراد فعال در این زمینه را از مقوله‌های دارای اولویت ویژه دانست و اظهار امیدواری کرد؛ مردم و مسؤولان شهرستان تاکستان مانند گذشته با همراهی پلیس خدمتگزار با ایجاد امنیت روزافزون و همه‌جانبه، زمینه داشتن زندگی خوب و سالم را در این شهرستان فراهم کنند.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات طرهانی تقدیر و فراهانی به سمت فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان منصوب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار