مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از تشدید برنامه‌های کنترلی و نظارتی بر اصناف در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۲۴۱۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴ 06 June 2016

حسین نجف‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: اجازه نخواهیم داد تا عده‌ای سودجو و فرصت‌طلب که در بین اصناف منصف اردبیل در اقلیت قرار دارند بخواهند بدون حساب و کتاب نرخ کالاها و خدمات ارائه شده را بدون جهت افزایش دهند.

وی با بیان اینکه ما در دو حوزه صنفی و بهداشتی نظارت‌ها وکنترل‌هایمان را انجام می‌دهیم، افزود: هر چند اصناف اردبیل به انصاف و مدارا با مشتریان مشغول هستند اما به نظر می‌رسد در آستانه ماه مبارک رمضان عده‌ قلیلی سعی می‌کنند تا با گران‌فروشی و حتی احتکار وضعیت بازار را به هم بریزند که به یقین با تشدید کنترل‌ها و نظارت‌ها در این ایام به ویژه به صورت مشترک سعی جدی بر این خواهد بود تا با موارد تخلف برخورد جدی انجام شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از تشدید برنامه‌های کنترلی و نظارتی بر اصناف در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.

نجف‌زاده بیان کرد: البته در کنار تعزیرات حکومتی بازرسی‌های مشترک با همکاری بازرسان اتاق اصناف، صنعت، معدن و تجارت، مرکز بهداشت و دامپزشکی به ویژه بر روی کالاهای پرمصرف تشدید می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: با توجه به مصرف شیرینی، حبوبات و سایر اقلام مصرفی در این ایام تلاش ما بر این است تا بیشترین بازرسی‌ها آن هم به شکل مستمر از صاحبان صنوف مختلف انجام شده و در قالب رسیدگی به برخی تخلفات برخورد جدی با افراد سودجو و فرصت‌طلب انجام شود.

نجف‌زاده با یادآوری اینکه هموطنانمان در صورت مشاهده تخلف می‌توانند با شماره تلفن 124، سامانه سازمان صنعت، معدن و تجارت و شماره تلفن مستقیم تعزیرات حکومتی 33440792 موارد را اعلام کنند افزود: ما خارج از نوبت و به صورت فوق‌العاده به این شکایات و گله‌مندی‌های مردمی رسیدگی خواهیم کرد.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه ضیافت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل اظهار کرد: در قالب این نمایشگاه صاحبان واحدهای تولیدی و عرصه مستقیم کالا با تخفیف 20 درصدی کالاها را عرضه می‌کنند تا هموطنان با مراجعه به این نمایشگاه بتوانند بخشی از نیازمندی خود را تامین کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از هموطنان خواست تا در آستانه ماه رمضان از نمایشگاه ضیافت بازدید کرده و کالاهای خود را به قیمت مناسب خریداری کنند که البته اتوبوس‌هایی نیز در مسیر نمایشگاه دایر شده تا هموطنان در تردد خود به این نمایشگاه دچار مشکل نشوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار