مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده های سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در راستای تامین نیازهای مردم در ماه مبارک رمضان و کنترل و تنظیم بازار در این ایام، یک هزار و 203 تن کالای اساسی به بازار استان تزریق شد.
کد خبر: ۲۴۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ 09 June 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین،  مهندس محمود محمودی افزود: این کالاها شامل گوشت منجمد قرمز، گوشت منجمد مرغ، برنج خارجی و شکر می شود که در قالب طرح تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان به عمده فروشی ها و فروشگاه های بزرگ برای عرضه به مردم تحویل داده شده است.
وی اضافه کرد: بر این اساس 33 تن گوشت منجمد قرمز با قیمت هرکیلو 185 هزار ریال و 340 تن گوشت مرغ منجمد با قیمت هرکیلو 45 هزار ریال به عمده فروشی ها و فروشگاه ها برای عرضه به مردم تحویل شد.
مدیر تنظیم بازار محصولات ونهاده های سازمان جهادکشاورزی استان قزوین همچنین از توزیع 320 تن شکر به قیمت هرکیلو 23هزار ریال و 510 تن انواع برنج خارجی به قیمت 28 هزار و 550 ریال به عمده فروشی ها و فروشگاه های بزرگ برای عرضه به مردم در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
محمودی یادآور شد: این کالاهای اساسی در فروشگاه ها و عمده فروشی ها معمولا با 3 تا 5 درصد افزایش قیمت نسبت به قیمت خرید، به مردم عرضه می شود.
وی اظهارکرد: در مورد سایر کالاها و محصولات نیز در ایام ماه مبارک از جمله میوه هیچ کمبودی در بازار استان قزوین وجود ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار