معاون استاندار قزوین:
معاون امور عمرانی استاندار قزوین خبر داد: شهرداران 60 کشور جاده ابریشم به قزوین می‌آیند.
کد خبر: ۲۴۶۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴ 16 June 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین به نقل از دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه هماهنگی برگزاری  اجلاس شهرداران جاده ابریشم در قزوین بیان داشت: بحث اجلاس  شهرداران جاده ابریشم  از برنامه های بسیار مهمی است که سه حوزه  فرهنگی، اقتصادی و گردشگری را  تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و باید روی  این سه حوزه به خوبی برنامه ریزی شود و لازمه آن همکاری همه دستگاه‌هاست.

وی با اشاره به حضور بیش از 60  شهرداردر این اجلاس تصریح کرد: برگزاری اجلاس ظرفیتی  جهت معرفی  استان  به‌ویژه شهرقزوین در ابعاد مختلف است و همه‌ی دستگاه‌های اجرایی باید کمک کنند تا این مهم اتفاق بیافتد و لازمه‌ی آن تقسیم دقیق وظایف و ماموریت‌ها در بین دستگاه‌ها و نهادهای مختلف است.

معاون عمرانی استاندار با تاکید بر همکاری و همراهی دستگاه‌ها برای برگزاری آبرومندانه این اجلاس تصریح کرد: برگزاری اجلاس شهرداران جاده ابریشم کار سنگین و بزرگی است که خروجی این اجلاس باید تفاهمات و تعاملات بیشتر بین مدیران شهری دنیا با مدیران شهری استان و کشور باشد.

حبیبی افزود: مدیران حوزه شهری باید  حداکثر استفاده و بهره‌برداری را از ظرفیت شهرداران و مدیران شهری که از سراسر دنیا در این اجلاس حضور پیدا می کنند داشته باشند.

وی گفت: باید خیر و نفع این اجلاس به همه مردم اعم از تجار و کسبه  و سایر اصناف برسد  تا مردم به ضرورت و اهمیت چنین اجلاس‌ها و نشست‌هایی پی ببرند و آن را در عمل احساس کنند  در این صورت است که شاهد مشارکت و همکاری آن‌ها خواهیم بود.

معاون استاندار اظهار کرد: از ملزومات و مقدمات این اجلاس تحول و تحرک در سطح شهر و استان شود و باید در مبلمان شهری تغییراتی ایجاد شود و فضای شهری متناسب با این نشست شکل بگیرد و آماده شود.

حبیبی با بیان اینکه اطلاع رسانی این اجلاس بسیار برای ما مهم است، خاطرنشان کرد: باید مجموعه‌ای از اقدامات و فعالیت‌های اطلاع رسانی و تبلیغاتی به‌گونه‌ای در سطح شهر و فضاهای شهری انجام شود که برای همه ملموس باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار